Lördagsnöje...
Gjorde en skiss igår på bussen när jag åkte till jobbet, inte det lättaste om jag säger så som det skumpade. =P Men gick gjorde det…
Nu har jag kladdat på den totalt 4-5 timmar från att det var ett blankt papper… Är inte bra alls på promarkers och färger men försöker. Vet att jag inte har ngn speciell ljuskälla men övar mest. och bra tidsfördriv. =)

jag väntar med spänning på slut resultatet…..OK en skumpande buss och du kunde få ner dina tankar, hur hade det gått om du själv suttit vid ratten?????
Det ser jättebra ut! övning är alltid bra. På bussar har jag svårt att skissa. känns som att man har alla blickar på sig. Då försvinner kreativiteten för mig.
#3 Jag tycker det är svårt för att det skumpar. =P Brukar läsa på bussen men tog med mig blocket och penna denna gång och fick ner en bild jag haft i skallen under kvällen innan. Hamnar lite i en egen värld när jag skissar eller läser på bussen har jag märkt vilket är rätt skönt då det är så otroligt tråkigt att åka =P
Den ligger dock lite på is just nu då jag kladdar massa ögon i blyerts istället just nu.
ett öga jag gjorde idag… (övar på det då jag känner att jag är otroligt dålig på ögon, näsa och mun, blir senare näsor och munnar som ska övas på…)
Åh det ser jättebra ut! djupet har du verkligen lyckats fånga upp.
Kanske borde testa att skissa lite på bussen också då. Har ju sån otroligt lång resväg till skolan.
#5 Tack=) Jag försöker rita varje dag nu men varit sjuk hela veckan så mest blivit småsaker…
Imorgon blir det 40 minuter bussfärd till jobbet å funderar på om lilla blocket ska med då. Kan ju komma ner ngt på pappret. =)
Låter som en bra ide tycker jag! =)