"skriet"
Ja den liknar Munchs Skriet! Ruskig bild, med mycket känsla av just ångest, rop på hjälp och utsatthet. Mycket bra tecknat!
/Désirée
Håller med föregående talare. Det jag tycker är väldigt bra, är ögonen. Om man håller för munnen och bara ser översta delen så ser man uttrycket i ögonen - bra!
Munnen kanske behöver lite mera jobb?Annars är den väldigt bra gjord. Men jag blir rädd bara av att se denna teckning…du är bra på att få fram känslan , och det är ju det som en tavla ska förmedla.
U R us
Tusen tack, fin återkoppling!
puttar upp denna, kanske fler vill göra kommentarer 
Vilken bild och jag kan riktigt känna hur du känner det och bra tecknat då det ska föreställa ångest.
Tack både till #5 för att du puttade och till #6, det är ju en känsla jag vill förmedla i första hand, inte ett perfekt porträtt, så det var den biten jag ville ha återkoppling på!
#0 Denna kolteckning är underbar!
Ser ni att det finns folk i den öppna munnens gap, ögonen som berättar mer än vad munnen tyst skriker.
Underbar och verkligen underbar och snälla ändra inga detaljer!
/kram
Jag får en olustig känsla när jag ser teckningen.. men den är bra gjord!
En mycket fin teckning, som visar känslor vi inte alltid vill kännas vid…stark. Jag tycker om den.
Tusen tack!

den gillade jag 
Den liknar "skriet" som du säger, men det tycker jag inte är något negativt.
Du har lyckats jättebra! Väldigt intressant och med mycket känsla i. Jag tycker också att du har lyckats bra med skuggor och ljus.
Tackar! Det här är ju en jättegammal tråd, men, kul likväl!
Fin, välgjord och uttrycksfull bild.
Så gick det till:
https://pyssel.ifokus.se/discussion/1445165/en-fabel-berattad-av-hubert
Ibland dyker även gamla trådar upp på nytt
Väldigt bra gjort! 
Tack igen!