Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettinfo-om-sajten-och-ifokus
Läst 2123 ggr
[GunillaR]
0

Flyttvecka

Denna vecka kommer jag inte kunna vara här speciellt mycket. Jag ska flytta på lördag men ska börja med att flytta kartonger redan i veckan. På fredag packar jag ner datorn och kommer inte vara uppe i cyberrymden igen förrän den 1 december, om allt går som det ska. Jag kikar in här varje dag men det är inte säkert jag hinner göra några kommentarer. Kram!

DesK
0

Gilla jag önskar dig trevlig flytt! Glad

/Désirée

[GunillaR]
0

Tackar så mycket. Man börjar bli lite nervös nu……… Tungan ute

[nadvard]
0

Lycka till med flytten!Skrattande

Kram!

SannaHolmgren
0

All lycka med flytten. Hoppas ni får världens bästa grannar.

[GunillaR]
0

Jag ska flytta till ett seniorboende och har redan träffat en del av mina blivande grannar. Att där sedan finns en konstnärsförening är ju inte helt fel, eller hur Flört

MKB (Malmö Kommunala Bostadsbolag) har fem seniorboende i stan varav var och ett har sitt speciella tema. Temat för mitt boende är konst och konsthantverk. Man anordnar också spännande föredrag och events. Där finns ett café, en gillestuga, ett gym och ett bibliotek samt ett allrum där man brukar ha målarträffar.

Ska få nyckeln idag och börjar flytta lite kartonger. Huset jag flyttar till ligger nämligen tvärs över gården, så jag har en ikea-kärra som jag ska ta kartongerna på. Sen blir det möblerna i hyrsläp på lördag.

Jag städer så mycket jag kan för att bara ha golvet kvar när möblerna är ute.

När jag är på plats så tror jag att jag ska sova en hel vecka… Tungan ute

CatharinaEngberg
0

Det verkar passa dig som handen i handsken med ett sådant boende. Du kommer säkert att stortrivas! Glad

Emo
0

Lycka till! Det låter toppen, hoppas allt blir minst lika bra som du förväntar dig.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[GunillaR]
0

Tack så mycket.

Jag kan berätta att igår då jag kom in i trappan med min första lass av kartonger så kom en av grannarna ut och gav mig en bamsekram till välkomnande. Hon har kaféet så hon såg när jag kom.

Idag ska jag ta dit åtta kartonger till och sedan ska jag tvätta. Nog känns det att man har muskler i kroppen - puh!Tungan ute