Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettinfo-om-sajten-och-ifokus
Läst 1865 ggr
DesK
4

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

/Désirée

DesK
2

En annan lite äldre ny funktion är att alla kan skapa kluringar Glad

/Désirée

[GunillaR]
2

Det var ju trevligt! Då är det bara att sätta igång med "klureriet" för glatta livet Tungan ute

DesK
3

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

/Désirée

[GunillaR]
0

Fick ju kolla om den fungerade Glad

DesK
1

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

/Désirée

DesK
1

Nu har guldshoppen öppnat du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka å Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

/Désirée

[GunillaR]
0

Får man fråga hur kan kommer till skattkistan? *kliar mig i huvudet*

DesK
1

Skattkistan hittar du på din personliga sida, där ser du också hur många Guldmynt du har samlat Glad

/Désirée

[GunillaR]
0

Tackar för info Tungan ute

[luneri]
0

Hmm, jag hittar inte skattkistan

[GunillaR]
0

På din hemsida!

SannaHolmgren
0

Är det något för plusmedlemmar? Jag kan inte heller hitta den, har letat på alla "mina sidor" nu.

DesK
1

Alla kan samla Guldmynt och de hamnar på den egna profilsidan - klicka på "Mina inställningar" uppe till höger, då kommer du till din profilsida och där är  skattkisktan till höger om presentationstexten.

/Désirée

DesK
0

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

/Désirée