Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettarbeten-för-kritik-beröm
Läst 3875 ggr
Choklad
1

Ny målning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag gjort min första bild i min serie "Flowers window". Vet inte vad denna ska heta ännu…

Säg gärna vad ni tycker om den.

Den är i akvarell och vattenfärg

U R us

[GunillaR]
0

Kalla den för målning, för det är en målning. En bild kan vem som helst ta med kameran.

Är det akvarell? Storlek?

Den är underbar. Jag ska titta på den igen när jag vaknat, för just nu är jag med ena benet i sovrummet.

Choklad
0

Den är gjord i alkvarell och akryl.

Jagh skrev visst fel där..akvarell och vattenfärg är ju samma sak..så kan det bli när man är trött…Tungan ute

U R us

Isa56
0

Den tycker jag om. Den känns så fridfull. Får en vision av en sommardag neråt de varmare länderna. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Den är väldigt vacker och välgjord. Man får en känsla av att på fönstret sitter ett galler, men att det inte finns någon som helst instängdkänsla i själva bilden, utan tvärtom!

(PS - Jag ändrade rubriken till "målning")

Choklad
0

Tack Isa56   och Gilla. Glad

Nu har jag fått i uppdrag att måla en tavla till min dotter…ska ta fram grejerna och börja fantisera…Tungan ute

hon vill ha en med spindelnät och daggdroppar och grönt…

U R us

[GunillaR]
0

Härligt! Glad

Shawy
0

Jättevacker! Mycket fridfull. Jag skulle behöva ha lite av din fantasi : ) och få till det som du får. *beundrar*

Choklad
0

# 7 Vi kanske kan ha en byteshandel? jag får lite av din begåvning att måla porträtt….Flört

U R us

Shawy
0

#8 Ja tänk om man kunde göra så det hade varit hur roligt som helst.

petrizza
0

Åh den är mycket bra gjord! speciellt rosorna är skickliga, för dom ser ut att vara i 3d.

Min konst- blogg: http://petrahyberg.wordpress.com/