present till student
Rolig tavla
Studenten blir säkert jätteglad
Allting måste ju inte vara blågult på studentdagen 
/Désirée
Den där var jättekul faktiskt! Tavla med attityd 
Just att den är röd tycker jag är liksom "pricken över i".
Tycker också om den räda färgen!!! Tror inte du skulle gjort den gul kanske blå iofs men jag tycker det blev i sin enkelhet såååååååååå bra
hon som ska få den borde bli glad
Malin

Tack! :)
Hon blev jätteglad! *himla tur* det är ju kul att få något som ingen annan har.
Så roligt 
Det är väl klart att hon blev glad ! 

Jag tycker den är perfekt som den är
Gillar den, den har (som min son brukar säga) attityd. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Väldigt tjusigt! Rött är faktiskt också, kan man säga, en studentfärg! Studentmössorna som kallas "Lund" har rött foder på insidan tillskillnad från "Uppsala" som har det gul/blåa fodret. 
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

#9 Gubbarna är läckra, men bakgrunden kanske skulle göras lite ljusare 
/Désirée

#9 fantastiska, ändra inget 
Å det var ett fint verk. Något som gör att det sticker ut *ler*
Det blir bra när man målar skapar från sin inre själen , dessa är väl din helt egan gubbar/personer eller hur 
Eftersom du målat med grått som bakgrund också så har du gjort en Grisaille kan man säga *ler* Allt å samma toner. oftast var sån i grå toner och enkla. Du har fångat det precis 

Jag tycker nog att du ska Fundera som desk skrev med bakgrunden men inte för mycket tycker att det är fint att måla Grisaille
Du kan också måla med en lasyr uppe på och få det att lyssa igenom det är också att göra en grisaille
Lycka till
Malin

#13 Jaaa, visst är de fina! Vi har också sådana, de är så behagliga, och perfekta att ha som stilleben 
Var har du hittat bilderna? Vill gärna se fler!
Jag hittade dem på:
Direktlänk: http://sculpture.novica.com/wood-abstract-romantic-and-family/stz0nnrz84nn/ (OBS! finns fler sidor, 381 artiklar)
Blev nästan lite sugen på att skaffa mig några stycken jag med 
~ Bara döda fiskar följer strömmen.