enolas foton
Jag fotar också fast det inte är mitt huvudintresse, här kommer lite av mina favoriter!
Det blir mest naturliga motiv men med udda vinklar och mystiskt djup. Men ni får avgöra själva vad ni tycker! :)
Första bilden är från skogen vid min familjs sommarstuga, det står ett träd där som är helt fantastiskt som det kommer komma bilder av också.
(Har ju ingen en bra kamera att fota med, men försöker få dem så intressanta som möjligt med hjälp av efterbehandling i PS och komposition!)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Här är en mossbit som trillat ner från taket på samma stuga, fotade den på natten med blixt.

Här är en bit av stugan och nån underlig växt som växer på en gammal stenmur.
Kommer lite fler bilder snart… :)
Vilka härliga bilder!
Den första är nästan lika trolsk som en del av dina målningar, den andra är en jättefin nattblid och den tredje har spännande färger. Vad har du för kamera? Den verkar i alla fall vara riktigt bra 
/Désirée

Tusen tack, vill få fram mer av det trollska som jag hittar i naturen i mina målningar men det är svårt att efterlikna naturen…
Jag har använt mig av flickvännens sony´s megapixel nånting, och min mobilkamera. Har ingen systemkamera men det kanske blir en sån om det kommer in massa pengar i framtiden. :)
Jättehärliga bilder. Vill se mer.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

#5 Tack och det kommer nu ;) Här är en bild på trollträdet, den är lite överexponerad men tyckte det bara lade till en extra dimension i bilden.

Här är trollet i närbild! Helt fantastiskt träd! :D
Vilken läcker bild. Det ser nästan ut som två ögon ovanför grytet. Hade jag kunnat hade jag nog krupit in i bilden.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Detta är en gren som trillat av trädet, såg det inte först men titta in klösmärkena till höger! Grenen har minst 2dm i radie så den som klöste måste vart stooor!
Inte så häftig bild i sig men historien i bilden gjorde allt värt det! :)

Isa du kan krypa in under rötterna här om du vill…
(samma träd)
Jag skulle kunnat fota den hela dagen och få underbara bilder, så fantastiskt ställe har jag sällan vandrat in på.
Det som är mest fantastiskt är att de har huggit ner (eller gallrat) runt detta träd, men ingenting i närmaste omgivningen! Så när man vandrar dit genom riset så kommer man in i en underbar orörd glänta runt trädet!
Det är som skogshuggarna inte en märkte av denna bortglömda glänta djupt inne i granskogen!

Det vart mycket träd så nu går vi från ovanjord till undervattnet så kommer här lite anemoner också… :)
Wow - vilka bilder!!
Trollträdet är ju helt fantastiskt och bild #9 ser ut som en alien som ligger där.
Tänk vad naturen kan!

Kanonfina bilder, och vilket härligt träd!
#2 och #12 vann mitt hjärta helt
/kram

Gunilla nu såg jag också alienen (konstigt det blir på svengelska…) det var nog den jag ville åt när jag tog bilden, men sen såg jag klösmärkerna! :D
Åh tack för ditt hjärta spanarn! :D
Ska se om jag inte kan hitta lite fler foton i fotobanken :)

Åh, så vackra bilder!! Skulle vilja kliva in i dem…

Åh vilka varma och mjuka och - TRYGGA naturbilder!
Anemon närbilden är så rolig i sin enkelhet. Lustiga så krumelurer de där 
Trollträdet (första) och mossbilden är mina definitiva favoriter!

Tack! :D
Jag är rätt varm och trygg själv så det kanske speglar sig i mina bilder? Intressant!
Anemonen fotade jag på fjärilshuset här i sthlm, har inte vart under vattnet och fotat! :P
Nästa bild är taget också vid stugan, det är en spegelbild från dammen där.

Kvalitén på denna bild är urusel, men har inte "fipplat" med bilden! Fattar inte att katten ögon lyste som de gjorde, rätt genomträngande blick!

Wow… är det HDR på himmelsbilden? Det ser nästan så ut! Otroligt lyse!
Och den där superhjälte-blicks-katten är så bedårande och spännande, man kan inte undgå att le (och nästan lite rysa!) 
Älskar den! :D Riktigt.. mystisk.. och fin.
Blev helt förälskad i bild #19, så vacker!