Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettmedlemmar
Läst 2969 ggr
imaginatio
0

"Nyling"

Jag sitter och suddar och skriver och suddar allt igen;) Jag vet väl inte riktigt hur jag ska presentera mig…

Ja, jag kan ju börja med att säga att jag inte är någon konstnär (hoppas det går bra ändå), men jag älskar verkligen att rita och måla. För mig blir det bättre om jag sitter och skissar ihop något på 10min än om jag planerar och jobbar noga. Har helt enkelt inte tålamod till det;)

Det har blivit så att jag målat mest människor senaste tiden (eller alver & likn), men tvingar mig själv att måla annat så jag breddar ut mig lite:) Annars gillar jag att rita små konstiga figurer/klumpar med jättestora ögon och päls och som ser otroligt konstiga ut^^

Nä, nu får ja stoppa innan det blir en hel roman.Kul att vara här iaf!

imaginatio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske skulle lägga in en bild… Dock är den inte på hela teckningen, den är i helfigur, men det får gå bra, jag har inget bättre;)

imaginatio
0

kan ju säga att det kanske inte är min bästa teckning, men det är vad jag har:)

DesK
0

Hej och välkommen hit Glad Här uppskattar vi alla som på ett eller annat sätt har skaparlust- och glädje, så visa gärna fler av dina teckningar och berätta också om dem. Kolla gärna in vår Rymdtomtetävling Glad

/Désirée

imaginatio
0

tack så mycket:)

[GunillaR]
0

Välkommen hit!

Jag tycker att hon är väldig söt, hon på teckningen Flört

imaginatio
0

tackar tackar;)

enola
0

Välkommen! Vill också säga att man blir konstnär när man ser sig själv som en! ;)

Gillar din alv, och märker att du är som mig när det gäller skapande så jag tänkte tipsa dig om att måla abstrakt! Använd mycket färger och former och tänk inte på vad det ska bli i slutändan. Det ger iaf mig skaparlust och mer inspiration i mitt skapande! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

imaginatio
0

tack så mkt:) försöker göra som du säger men det blir bara massa konstiga fyrkanter:P Fast jag kan lixom inte planera mitt arbete heller, haha. Men får försöka, Tack för tipset:D

enola
0

Gör fyrkanter, gör cirklar, gör steck kors och tvärs över allt annat och se vart du hamnar, så har jag gjort mina vackraste tavlor! :)

Det tar ett tag innan man uppskattar abstrakta verk, vissa tavor har jag hatat fullständigt och lagt undan, för att sen ta fram och älskat dem!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

imaginatio
0

ska ta och prova, blev faktiskt riktigt sugen:)