Några foton
Hej!
Eftersom jag är ny här och presenterat mig och visat mina teckningar så tänkte jag visa några foton som jag tagit och sen redigerat lite i photoshop.
Det var ett tag sen jag tog och fixade dem och jag har totalt glömt hur jag gjorde. Som vanligt blir det så när man gör för långa uppehåll :)
Mitt första foto där jag har tagit foto på en fimp. Jag har själv varit rökare och jag prisade, hyllade och älskade mina kära cigaretter. Därför valde jag fimpen i färg och resten svartvitt. Det svartvita är samtidigt lite skrämmande och är sanningen och fimpen är lögnen.
Spännande och välgjorda foton 
De båda westernbilderna har både westernkänsla och ser ut att vara gamla fotografier. Fimpen är en kuslig bild som du har lyckats mycket bra med. Även golfbollen är jättefin, det är inte alldeles lätt att fota runda föremål.
Tack för att du delar med dig 
/Désirée
Håller med # 4 att bilderna är mycket bra gjorda. Den där fimpen skulle kunna passa som en antirök-kampanj.
# 2 gillar jag. Det är som om bilden var tagen för 100 år sedan. Snyggt!
Tusen tack! Ni är så gulliga här.
Visst är det roligt att det finns digitalkamera idag? Samtidigt tycker jag att den analoga kameran hade sin charm också med framkallning och allt.
Men idag kan man tokfota och få se bilderna direkt och själv välja bort det som inte blev bra och även ha möjlighet att få pappersbilder på det man vill ha.
Oh, jag gillade skorna!!!
Jättevacker bild! Skulle jag gott kunna tänka mig att ha på väggen!!
Tokfota är kul 
men sedan har jag problem med att radera de som inte blir så bra, speciellt när barnbarnen är md på dem.
Jag är inte kunnig på hur man ska ta kort, jag bara fottar..
Jag tycker mest om fotot med kärran på…
U R us