Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettarbeten-för-kritik-beröm
Läst 3715 ggr
[Spanaren]
0

Kritik önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger upp lite bilder som ni sen får tycka till om.

/kram

[Spanaren]
0

En bild till Flört

[Spanaren]
0

Naturen bjuder mig på många motiv Flört

[Spanaren]
0

Vyerna kan bli så många *ler*

[Spanaren]
0

Hjärtligt tack för att ni ville titta och kommentera för denna gång Flört / kram

enola
0

Riktigt fina bilder! Är det spindelnät med vattendroppar på andra bilden? Hur häftigt som hellst iaf!

Det enda som fattades på några bilder var kompositionen, som på den sista bilden t.ex. skulle jag vilja ha haft med hela/halva svampen och lite mer omgivning eller bara svampen i mackro för den såg läcker ut, men annars tyckte jag det var fina bilder!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

[Spanaren]
0

#5 Tack och jag har bara en vanlig digitalkamera så det blev som det blev. Men en halv svamp hade säkert förbättrat hela bilden och framhävt hjärtat bättre.

Kul med nya tankar och tips och ideér … tack Kyss

Ps Bilden i #1 är spindelnät med daggdroppar och lingon på

[GunillaR]
0

Den med spindelnätet med dropparna är jättefin. Jag håller med Enola om den första.

Den som jag blev riktigt förälskad i är bilden med de två enbären (det är väl enbär, eller?) Det ser ut som små varelser som kramar om varandra. Glad

Den sista bilden, där är det lite svårt att se vad det föreställer.

Bild #3 är fin men jag skulle vilja ha bakgrunden ännu suddigare. Som det är nu är det för mycket att ta in för ögat och det ger ett något rörigt intryck.

Du är en duktig fotograf och borde satsa på detta. Nu vet jag inte vad du har för kamera, hur pass du kan jobba med olika effekter. Om du inte har den bästa så tycker jag att du ska sträva ditåt! Flört

[Spanaren]
0

#7 Gilla … # 2 är Kråkbär Flört

Sista bilden är en svamp!

Drömmer om en riktig systemkamera där jag kan arrangera mina bilder med mera djup osv.

Tack för dina sympunkter/ kram

[GunillaR]
0

# 8 - Aj aj aj, kråkbär visste jag inte ens fanns Skäms Men visst är det likt enbär, säg…..?

Jo jag förstod att det är en svamp men det första intrycket som flög på mig var en papperstallrik med någon slags jordgubbscreme. He he Cool

[Spanaren]
0

#9 Papperstallrik med regnvatten och ett hjärta på *gapskratt*

enola
0

Ja nu såg jag hjärtat också, du har skarpt öga Spanaren ;)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

[Spanaren]
0

Ni är för roliga tjejer Flört /kram

Choklad
0

Hej!!! Skrattande!

U R us

Choklad
0

Glömde ju..Skäms

På den första bilden ; 0

Jag tycker om hur det gröna möter det grå ..svampen tycker jag ser ut som en blomma och det ger mig accosiationer från någon annan värld, som en galax ute i rymden.

#1 Jättevackert med spindelnätet, dropparna och så de röda bären som bryter av det lugna. Får mig att vilja veta vad som döljer sig under spindelnätet

#2 Känns som att de svarta bären inte vill falla och håller sig fast och beskyddar varandra.

#3 Jag vill ha något mer på denna bilden..Obestämd

#4 Gillar den röda färgen, men jag vill ha något mer här också..däremot kan jag se på svampens mönster liksom fastna i det , för det uppstår mer ju mer man tittar.

U R us

[Spanaren]
0

Choklad min goa choklad-vän … hej, hej Flört

Tack för dina synpunkter och jag håller med dig ang. bilden i #3

Angående bilden i #4 så föreslog Enola att en halv svamp och med det röda hjärtat kvar på svampen, hade gett en bättre effekt … allt är en smaksak … typiskt konstnärer eller … Tungan ute

/kram

Eija
0

Jisses va fina foton, kan faktiskt inte kritisera dom, för alla har sin charm o mystik…jag gillar nr 2 med di där bära som kysser varandra…så mysigt…kan ju användas som ett vykort till sin kära…Flört

[Spanaren]
0

#16 Men tack och vad jag blir glad Kyss /kram

Ps Brukar ibland skriva ut mina bilder som vykort m.m. Flört

Doris
0

Hej Jag tycker alla är fina på sitt vis. Nr 2 tycker jag är jättefin med vattendroppar i spindelnätetGlad

Allting är möjligt

Choklad
0

# 17 Du vet min adress ju FlörtFoten i munnen

U R us

[Spanaren]
0

#18 Tack Kyss och den gillar jag också Tyst men det fotot är med i den andra tråden som jag har Flört

#19 Hjärtevännen vilken fin tanke du gav mig … något speciellt foto?

stina63
0

Wow vilka fina foto spanaren. Spindelnätet gilar jag väldigt mycket, Sen bild nr 4 tänker jag på kärlek när jag ser den. Härlig röd färgKyss

DesK
0

Spanaren du vet redan att jag uppskattar dina bilder Flört I denna tråd tyckeer jag att bilden i #0 och #2 sticker ut. De har så mycket skönhet och fint ljus  Glad

/Désirée

[Spanaren]
0

#21 Är det åldern eller Flört spindelnätsbilden ligger med i denna tråd *fniss* och du såg hjärtat och kärleken … tack Kyss

#22 Desk … tack för dina fina kommentarer Kyss

Playja
0

Ja.. vad jag tycker om dina bilder vet du ju..  Skrattande

Din fors bild med "Trollaniskten" i botten på en bäck är en klar favorit.

*kramiz*

stina63
0

Hehe spanaren måste vara åldernSkrattande. Spindelnätet är mycket vacker den är i nr 1

Röda hjärtat i bild nr 4 är kärlek. Kyss

[Jeremina]
0

Du kan verkligen ta fina natur och blombilder Spanaren Glad

Indiania
0

Du vet att jag gillar dina bilder Spanis, det är så mycket känsla i dina naturmotiv! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ibbe
0

Vackra foton. Kråkbären var speciella, väcker känslor av närhet och stöttning.

Tack för ordet
... och du... take care out there!

Inga-Britt I-B Gustafsson

[Spanaren]
0

Men tack alla … så glad jag blir Kyss /kram