Att börja måla efter nummer.
Hittade det här tipset inne på Teckning och tänkte att detta är ju inspirerande för oss också som inte vågar ge oss hän att börja kludda för oss själva.
Tyckte det var många fina bilder och naturligtvis finns det andra som erbjuder liknande möjligheter att måla efter nummer.
Jag funderar på att beställa men kan inte bestämma vad jag vill börja med.
Någon som målat så här förut?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det skulle jag vilja göra 😊
/Désirée
Ja, det ser onekligen kul ut. Jag var inne på Youtube igår och tittade på en del videos om hur de går tillväga och också en hel del bra tips.
Har man dålig syn så skall man nog inte köpa det här, såvida man inte har ett stort förstoringsglas som man inte behöver hålla i. Det var onekligen många små områden att måla på vissa tavlor. Fick då tips att använda en tandpetare.
Jag kommer nog att beställa när jag bestämt vilka jag vill ha, såg att om man köpte 3 så betalade man endast för 2, + att de gav bort lika många kit till sjukvården.
#0: Hi Trotstollan,
I am new in Sweden from the states and I just ran into this blog post. I love to paint by numbers and I have used many different companies. I have to tell you that I have never tried anything as good as this one: https://www.xn--mlaefternummer-lib.se/
Their products are made in denmark and are miles and miles better than the Chinese ones that I am used to. Even when I purchased from panduro previously I noticed their sets are also Chinese made and I actually returned it because the quality was so bad.
Anyways, I am looking for a place that does high quality yarn at the moment. Any place anyone can recommend please?
Välkommen hit till konstnärer!
Vad roligt att du målar efter nummer. Har du gjort det länge?
Tack för länken, alltid bra med flera ställen att titta och jämföra med.
#0: Hi guys. I just wanted to circle back about this. I have since I posted purchased several målaefternummer paintings from målaefternummer.se [https://xn--mlaefternummer-lib.se/]
I have also tried other sellers like amazon and bimago and a few others.
I like the målaefternummer.se best because I can tell and see it is made in Europe and the quality is a lot higher than the other sellers that are selling chinese made products.
I have had one issue with the målaefternummer.se product and I emailed them and it was dealt with in an okay manor. So in the end I was happy.
I have mostly ordered their photo paintings [https://xn--mlaefternummer-lib.se/products/foto-tavla-mala-efter-nummer-eget-foto-manga-storlekar]()and been very happy with most of the paintings. One time the painting came with colors that were not as close to the photo as i had hoped for. I contacted them and we foudn a solution.
Anyways. Now I am looking into maybe starting with prick målning. Has anyone tried this? Let me know pls.
/Anja