Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettakrylmåleri
Läst 1522 ggr
moki
3

kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vara roligt att få lite kritik på en målning jag gjort,vad kan förbättras och göras bättre? ( Varför blir bilden sned?)

Odd
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rättade till bilden åt dig, den blir sne om den inte har sparats på rätt håll i ett bildvisningsprogram t.ex 🙂

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Odd
0

Tycker att du har gjort ett väldigt bra jobb, gillar sättet du har målat träden på, de ser väldigt detaljerade men ändå simpla ut.

Den enda kritiken jag kan komma med är att "linjerna" i snön till vänster ser lite konstiga ut enligt mig, jag är inte riktigt säker på vad det ska vara? Det tar bort fokusen från träden lite.

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

moki
1

Tack snälla för att du vände bilden.

Och jag kan hålla med om att det ser konstigt ut med strecken till vänster. Ska ta bort det . Men det var lite skuggor på bilden jag målade efter,  men vet inte riktigt var de kom ifrån.

Stort tack!

Lorita
0

jag tycker också den ser väldigt bra ut det du skulle kunna göra för att lyfta bilden är att vara konsekvent från vilket håll ljuset kommer och skuggorna, då kommer inte heller snön se så platt ut och jag misstänker att spåret till vänster är ett skoterspår

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

moki
0

Tack för tipset! Jag har gjort små ändringar nu och tagit bort "spåret" på vänster sida. Blev mycket bättre. :)

Lorita
0

får man se en blid på ändringarna också 😊

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

RickardL
0

Fint, spåren till vänster skull man kunna leda in bakom träden istället så drar dom fokusen mot träden istället.

Bra jobbat!