Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikett: teckning
Läst 1507 ggr
[SporeDiatrymisss]
0

Kritik till dödskatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att jag har glömt några skuggor här och var… har fixat det nu men orkar inte lägga upp den uppdaterade versionen, så ni får nöja er med att ge kritik till denna…

En av mina bästa bilder! jag, en 12-åring som har otroligt långt kvar tills jag blir lika proffsig som ni. *Längtar* :-)

[SporeDiatrymisss]
0

Den här också… 😇

[SporeDiatrymisss]
0

Är dom för fula? 😭

Moones95
0

#0 När jag kolla på din första innan kändes det som att jag saknade nånting men nu när jag ser de andra har jag kommit fram till vad jag saknar i den. Mörkret 😉Älskar skelettdelen och blodet men för att framhäva det tror jag det kan behövas mer kontraster 😉Jag kommer dock inte kommentera någonting på teknik då jag själv fortfarande försöker lära mig de grundläggande teknikerna 😛

#1 Superkär i draken KärDet svarta mot det röda, känslan av skuggorna i ljuset, dimm-känslan i bakgrunden, elden/gasen/det som kommer ur munnen (XD) och så förståss draken själv ^^

#2 Gillar stilen, gillar motivet, älskar grönt, men är nånting med den som gör att den inte riktigt når ända fram till mig… Kan inte riktigt sätta ord på det… Kanske är något med anatomin men vet faktiskt inte…

[SporeDiatrymisss]
0

#3 Hehe, jag tror nog att du inte gillar hästens hals… Tyckte inte heller om den särskilt mycket, för enkel. Men men. kan inte göra bättre! xD

Och skrev förstås inte namnen på bilderna… x) Dumt av mig!

Nr. 1: Mechanical Hellhound.

Nr. 2: Dark Virus Acid Horse.

:3 Och tack så hemskt otroligt- OTROLIGT mycket för att du hade hjärta och lust och ork nog att kommentera mina verk! Tack! :-D

[SporeDiatrymisss]
0

Plasma Parrot

Yodawg
1

Du är riktigt duktig för att vara såpass ung. Blev glad när jag fick se dina teckningar, tycker att de ser väldigt lovande ut! Den första bilden påminner om vad jag gjorde i din ålder och de andra var enligt min åsikt inspirerande vackra. Jag började också måla vid en ung ålder och jag kan säga att jag inte är besviken över vart det lett mig. Övning ger färdighet och snart kommer dina möjligheter vara oändliga! 😃

Jag hoppas att jag kommer att få se mer av dina verk och jag håller tummarna för dig, lycka till! 👍

[SporeDiatrymisss]
0

Oj glömde bilden på #5 🤦‍♂️

#6 Tack så mycket! :-D Väldigt fina ord av dig!! De gläder mig starkt! 😃