Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikett: medlemmar
Läst 4393 ggr
[GunillaR]
1

Tack alla ni som ställer ut!

Jag blir så glad varje gång det  kommer någon ny förmåga till sajten. Det är så spännande att få se vad denna ska visa upp. Det är lika roligt varje gång!

Vet ni vad jag också tycker är så roligt? Jo det är att vi har blivit en blandning både åldersmässigt och kunskapsmässigt. Och i detta så har vi våra egna tekniker och jobbar på våra egna sätt. Detta tycker jag är så spännande.

Om ni bara visste så lycklig jag blir när ni visar upp er konst härinnne istället för att bara länka till en hemsida. Att ni gör er detta lilla extra som att lägga in bilderna här, då blir jag mycket glad.

Tack mina vänner Kyss

[luneri]
0

Visst är det roligt när det är så blandade åldrar och olika konststilar här på konstnärer iFokus. Det ger så mycket inspiration och dessutom kan vi hjälpa varandra!

Det är alltid väldigt skoj när kreativa personer samlas, alla har sina synsätt på saker och ting:)

Jag är glad att så många vill delta i utställningen:) Dock gör jag tyvärr inte det denna gång.

Som Gilla säger är det väldigt skoj att se vad ni målar/skulpterar.

Jag hoppas det går riktigt bra med utställningen! :)

Sidan ligger ändå uppe på första sidan på iFokus så vi får hoppas på många besökare Förvånad

[nadvard]
0

Jag är så glad att jag hittade hit!Skrattande
Jag som nybörjare får så mycket hjälp, tips och inspiration utav er duktiga konstnärer här på sajten!

Ni är fantastiska! :D

petrizza
0

Samma här som Nadvard! Och jag får självförtroende på det här forumet av alla stödjande kommentarer, och då vågar man lägga upp en till målning, och sen en till! Flört

Det är bra stämning här inne, helt enkelt.

Min konst- blogg: http://petrahyberg.wordpress.com/

SannaHolmgren
0

Håller helt med föregående talare. Nästa steg kan till och med bli att man vågar kika på möjligheterna att ha en egen utställning i framtiden.

Denna sajt är mkt stämningshöjande, det är jag glad för.

Tack allihop.

[GunillaR]
0

SkrattandeKyss

Tzatze
0

Samma här Glad

Gillar den här sidan skarpt. Jag har fått bättre självförtroende pga den och fått chans till utveckling. Och jag älskar när andra lägger ut sina alster för att få kritik eller bara för att visa upp det.

EeWeeM
0

Jag måste också  passa på att en stor eloge till denna sida!Jag har visserligen inte varit speciellt aktiv med att kommententera eller visa mig synligt aktiv men…jag prenumererar på inlägg och brukar följa allt som sker på denna sida därför att jag upptäckte vilken positiv effekt det har på mig i mitt skapande!När jag första gången skrev något på denna sida så hade jag varit i en sk "skaparsvacka" ett bra tag(några år) och mina dukar stod och gapade vita och tomma.Hade av flera anledningar tappat all inspiration till all form av skapande men så fick jag ett tips av någon från denna sida att ställa fram mina penslar,dukar och färger så jag kunde se dem hela tiden och "frestas" och det tog ett tag men så en natt vaknade jag  och visste vad som skulle bli på en duk som hängde i en ram och gapade vit och tom!och bara började måla igen och har inte slutat…och  nu har det gått flera månader och inspirationen flödarFlörtoch jag målar varje dag igen och målar inför en ev utställning(Har fått förfrågan som jag har som morot) och även en egen hemsida är pågång med både konst och fotografier/Photoart.

Det har varit till stor inspiration att kunna läsa och alla blandade konstnärsmedlemmars skapande för att få igång min egen inspriation och att läsa om andras brinnande intresse för konst i olika former.Har smygtittat på andras hemsidor och känt  ren glädje.Och att jag kom igång från denna mångåriga svacka  har jag faktiskt denna sida att tacka för!Så tack GunillaR och andra konstnärsjälar på denna sida ! (även om jag inte varit eller är speciellt aktiv och "synlig")Flört//EeWeeM

[GunillaR]
0

# 7 - Trevligt Glad

Jag känner likadan, blir väldigt inspirerad av att se andras arbeten, och även läsa om vad som just blev anledningen till att bilden blev till.

[luneri]
0

#7 Vad roligt att höra att du fått inspiration härifrån:)

Jag kan inte annat än att hålla med att den här sidan ger skaparlust. Just att få se andras konst och passion kan ge mycket inspiration och att själv utvecklas. Och att alla har så varierande stil och kunskap är ett väldigt stort plus.

[GunillaR]
0

När jag lugnat ner mig lite efter flytten så kan vi ju börja med lite teman och annat kul, kanske någon tävling då och då.

Artikel om snabbkurs i porträttmålning ska jag också göra så snart kroppen slutar värka.

Detta kommer att bli jättebra, känns mycket positivt nu Skrattande

SannaHolmgren
0

Jag måste tacka för denna utställning. Jag är glad att ha fått vara med.Glad