Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettakrylmåleri
Läst 2917 ggr
matsandersson
1

Ny på sajten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej
Tack för inbjudan. Det skall bli spännande att vara med här och bidra med det jag kan. Jag bifogar en av mina senaste tavlor. Detta är en målning i blandteknik. Den är 100x100cm och ingår i min Evolutionserie.
www.matsanderssonart.com

[GunillaR]
0

Varmt välkommen hit Mats Skrattande

Jag förstår att du vill vara med på utställningen, så jag lägger in dig i gruppen.

Målningen som du visar här, den är bara sååå förtrollande!! Helt underbar!

SannaHolmgren
0

Riktigt riktigt roligt att se dina målningar. Både denna här och de på din hemsida.

Jag hoppas du har någon utställning där jag passerar någon gång framöver. Dessa tavlor behöver nog ses "live" för maximal upplevelse. Jag ska hålla utkik.

[GunillaR]
0

Den bild som ligger som nr 1 på Oljemålningar, den är min favorit. Älskar färgerna i den Glad

MariaThorlund
0

Fängslande…

Tack för att du delar med dig Mats

[nadvard]
0

Åh vilken underbar tavla!Skrattande

DesK
0

Hej Mats och varmt välkommen hit! Glad

Vilken spännande målning du visar oss, jag skulle vilja se mer av din konst här å sajten Glad

/Désirée

[luneri]
0

Välkommen!:)

matsandersson
0

Hej alla
Vilken härlig respons i kommentarerna. Här kommer ett exempel till på min konst. Detta är också en målning i blandteknik, med Akryl och epoxiharts.

Är det så att du befinner di i närheten av Nordvöstra skåne så har jag Vernissage på julsalong 2011 i Studio MA, i morgon. Vernissagekort finns på hemsidan.

matsandersson
0

Jag tar en Oljemålning också. Denna är 150x105cm

SannaHolmgren
0

Attans - jag är kraftigt uppbokad i morgon. Men det går fler tåg så kanske jag får möjlighet vid senare tillfälle.

Jag hade velat stå där bland bubblorna. Den tavlan tycker jag om. Jag älskar bubblor.

[GunillaR]
0

Jag håller med Sanna här. Jag älskar också bubblor. Det ger mig en sådan härlig lätt svävande känsla. Det jag tycker om i din konst är ett samspel med det lätta svävande tillsammans med det bestämda och markerade.

Och oljemålningen i # 9 - den älskar jag bara!

Glad