Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettpågående-arbeten
Läst 2602 ggr
Gemela
0

Kerberos teckning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt första inlägg här på konstnärer iFokus ^^ Är inte särksilt bra på att skriva inlägg så jag går väll rakt på :P

Skulle gärna vilja höra era tankar om min senaste teckning. Det är på den grekiska mytologins trehövdade hund Kerberos. Använder ett spelomslag, Titan Quest som referens :)

Använder mina nya Faber Castell Polychromos och ritar på A3.

Har lagt ner väldigt mycket tid för att få den bra, mycket mer än vad jag brukar och hittills är jag nöjd ^^

Visste inte hur bra det syntes så jag markerade med pilarna var de andra huvudena kommer vara :)

[Malinkonst]
0

Hej !

Jag är värd här *ler* så jag valde att fixa så att du får bilde direkt i inlägge enklare så att man ser bätter

hoppas att det var okej *ler*

Jag tycker att du har lyckats mycket bra *ler* Du målar med färgpennor Ja det ser riktigt bra ut och jag tror att du kommer att få en kanonbild när den blir klar.

Vad annvänder du för papper?tänker på hållbarheten.

Hälsning Malin

Gemela
0

Hej tack så mycket :) Vad menar du med hållbarhet ?

Jag använder Canson 180g/m2 drawing paper

[GunillaR]
0

Det där ser ut att bli jättebra! Väntar med spänning på nästa Flört

[Malinkonst]
0

Då kommer det att hålla *ler'*

Ett otroligt bra papper som håller länge *ler*

Ja väntar också med spänning på fortsättningen

Hälsning Malin

Gemela
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har helt glömt bort att jag laddade upp den här :) Den är klar sen ett tag tillbaka och jag är riktigt nöjd… Skulle gärna höra era tankar om den, bilden har en aning för mycket blåton och det finns lite ljusfläckar eftersom den var inramad när jag tog bilden men bara ignorera dem :)

[GunillaR]
0

Wow! Den blev verkligen häftig! Mycket fint arbete!

Skrattande

[luneri]
0

Riktigt bra gjort!Förvånad Jag blir alldeles hänförd

dragonstar
0

Helt otroligt snyggt. HUr lyckas du? jag kan värkligen inte börja på en del och sen jobba vidare sådär. jag kladdar suddanr kladdar suddar….

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Isa56
0

Jättefin. Väldigt fascinerande och så fint gjord. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻