Konst utställningen jag hade i juli
Min utställning i Sävja utanför Uppsala, (16 -17 juli) Blev otroligt bra och fantastiskt. På fredagen blev det vernissage för min nära vänner, det kom ca 30 personer på den, blev så glad, det kändes underbart att få dela den otroliga stund , med min vänner. Det bjöds på snittar och Rosé champagne, Jag talade lite för att en av mina vänner ville veta lite mer. Jag valde att visa allt som jag provat på min konstnärliga resa. Från 2003 till idag, det blev olja, akryl, akvarell, Tovning , keramik. Lite silver smide.Visa saker kommer jag att sluta med , men Jag ska absolut håll kvar mitt skapande som en del av mig själv.
Själva utställningen som var lördag och söndag, hade mest tovade verk och keramiken jag skapat och några silver ringar som jag gjort.
Allt blev väldigt bra och var en personlig fin helg för mig. Jag har ställtut förut men nu blev det lite mer nära känsla av det med min personligit inbjudna vänner. Jag är inte den som skapar för att få sälja, Jag skapar från min själ oftast och då blir det personligt , ja då väljer man inte att sälja men nu valde jag att sälja.
Ska försöka att ta en vän med och besöka en som kan göra tryck så att jag kan sälja visa verk som speciella, konst tryck istället. För att kunna sälja det som är det bästa som jag vill spara. Desutom så kan det bli billagre förden som köper.
Tack till min kära vänner som fanns där.
Alla här på konstnärer se till att ni får vara med på utställning för det är väldigt roligt och fantastiskt.
Nu ställde jag ut själv men även om man gör det med andra så blir det otroligt givande och ger ett minne för livet.
Hoppas att flera ska kunna få denna fanastsiska möjlighet !!!!
Malin

Vad roligt att se andra som tovar, man bir så inspererade 
Ja det är roligt att tova men kommer att minska på det.Kanske sluta helt med det. Det är svårt att göra så många saker som jag gör. Blir för mycket.
Måste starta något nytt jobb,som jag sagt tidigare är det svårt att leva på sin konst. Dock har jag inte aktivt försökt så, men jag skapar aktivt varje dag. Nu lite stilla med skapandet, men paus är bra också.