Pågående oljemålning
Wow, det ser verkligen ut att bli jättebra!!
Snyggt!
#2 Vad bra :D tack så mycket
Oj! Just nu ser det ut som att leoparden sitter utanför tavlan…
Fin bild..ska bli intressant att följa..jag håller på att lära mig att teckna leoparder nu..har "umgåtts" med dem snart i en vecka..svååårt är det, men de är vackra.
U R us
#4 Tack så mycket. Visst är det svårt… men roligt ^^
Jag väntar med största spänning på slutresultatet. Det ser ju lovande ut hittills 
Intressant att följa…
Jag vill också se mera
U R us

Det skall verkligen blir roligt och se hur detta rulalr vidare, det ser bra ut hittils! 
Tack så mycket alla ^^
Tyvärr kommer jag inte ladda upp något denna vecka… skolan börjar och (vilket jag nog kan säga att jag längtat till mer ;), nämligen träningen) Kan berätta att jag har lagt på en grunfärg på vänstra sidan :)
Då får vi väl hålla oss till tåls med vår nyfikenhet så länge 
Jag vill klappa på den…jag tycker att den ser verkligen ut som att den kommer ut ur tavlan just nu ser det ut som att den kikar fram bak en gardin eller liknande och finns inne i verkligeheten eller vad jag ska kalla det för..
Mycket bra gjort!
U R us
Den där kommer bli väldigt vacker! Keep on the good work 
Vill se mera! Det är både roligt och lärorikt att få följa en pågående målning så här. Tack för att du delar med dig! 
/Désirée

Åh vad pälsen ser mjuk och len ut!
Håller med, verkligen intressant att få följa med i processen 
Jag blir faktiskt sugen på att göra en "stor-katt-målning"……..
Tack för alla snälla kommentarer ^^
#17 Det tycker jag att du ska göra
himla roligt faktiskt
Ska se om jag inte kan måla lite mer idag, målade lite igår även så snart är pälsens första lager klart.
Ååååh så jäkla bra, vad duktig du är!!!!
Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men har inte haft mycket tid att jobba på den. Nationella i skolan och som grädden på mosen har jag legat sjuk i influensa med 39 graders feber och hosta (tack för den syster) ;)
Såhär långt har jag iaf kommit nu. Högra sidan är inte helt klar och jag tycker även att den ser väldigt platt ut, så det får jag fixa till. Några tips på vad som kan vara fel?
Vänstra sidan är även så pass mycket ljusare för det är tänkt att solen lyser på den sidan, vilket ska förstärkas av att trädets vänstra sida ska vara lite gyllenbrun/gul.
Jossefin Mycket fin början på din tavla och jag ser att den växer fram mer och mer på ett mycket bra sätt. Den kommer bli otroligt bra när den blir klar. Du skrev att du ville ha lite hjälp på traven här kommer nåra tips. Tavlan är mycket bra men små saker som du kan ändra om du orkar.
Övergången från ljust till mörkt på näsan och upp en bit är lite för skarp om du kunde "schumra" Gör den lite mjukar så att det inte ser så linje skarpt ut. Titta på din skuggningar, gör övergånagrna i skuggningarna lite mindre skarpa "schumra"
Prickarna de svarta färgerna är lite mattare, skiftar lite svart grå. det kan du fixa med en "lasering" så att det smälter in i pälsen lite mer, I örat kan du fixa lite med övergånarna om känner att du orkar.
Några tips på vägen om tycker att du vill förändra/förbättra lite.
Lycka till *
Hoppas få se ditt färdiga resultat.
Malin
#21 Tack så mycket, ja du har rätt. Får se vad jag kan fixa :)
Ser mycket lovande ut Jossefin!
När den är klar så kan vi ju ta en litet titt på om det behövs göras något, något som ska mörkas eller ljusas. Men vänta tills all målning är gjord.

#23 Det är nog en bra ide, tack :)
men jag gillar det skarpa, det ser ut som att solen skiner på leoparden..jag tycker att du har gjort precis rätt efter hur skugga och ljus faller..men det är jag det, och det är din tavla.
Jag väntar nyfiket på nästa gång du visar den 
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den är jättefin Jossefin!
Mycket dekorativ och välgjord. 
Jättefint!!! Önskar att jag hade förmågan att måla!
Vilken underbar målning, tack för att du delar med dig!
/Désirée
Jättefin! Nyfiken på hur trädet blir :)
U R us
Tack för alla fina kommentarer :) peppar mig verkligen till att få den klar!
Tyvärr kommer jag nog inte ha ork till att göra klart den de närmaste veckorna. Har precis opererats och mår halvdåligt… så vi får se när den blir klar.
Krya på dig Jossefin 

Åh vad den växer… underbar!
Jo man skall göra då man kan och inte bry sig om "tidspress". du har lyckats bra hittils, så skynda långsamt, i egen takt det blir BRA
!
Wow!
Gratulerar 
Den är helt underbar!
Såå fin den är. Lystern i den är underbar, man riktigt känner pälsens mjukhet. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Håller med föregående talare 
Tack så jättemycket :)
Du har gjort en mycket fin tavla 
Den ser riktigt levande ut
Det finns en sak som du kan ändra på om du vill få den ännu finare !
Du har ett mycket ljusgrönt fält till höger i tavlan, det är för ljusgrönt lyser för mycket och tar uppmärksamheten från din fina leopard.
Om du vill att leoparden ska få fokus igen bör du göra detta fält lite mörkare.
h
Malin
Jättefin!
Vill instämma med alla andra. Fantastisk tavla!
#40 Tack, det kanske jag ska göra :)
#41, 42 tack :)