Godmorgon alla Glada konstnärer.
Idag är det mulet och det inspirerar till att vara inne och skapa, men vi får se vad det blir. Är så sugen på att måla idag,
Är ni det också?
håller på att damma av en del gamla tavlor från förr, som inte riktigt blivit klara eller måste göras om ska se vad jag kan gör idag !
att skapa är bra underbart,
Hoppas att ni har tid att skapa vacker konst idag
Hälsning Malin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här i Malmö är det mulet. Igår var det riktigt skönt solväder och det blev faktiskt en timme på balkongen.
Jag tror faktiskt att jag ska ge mig på att göra en ny bakgrund till min senaste White Flower. Jag var inte nöjd med bakgrunden, så jag ska testa med annat. Blir det inte bra så får man ju göra om det igen.
Jag håller också på att skaffa lite förlagor för nya blommor.
ÅÅÅÅÅ ni har också mulet *hmm*
Trevligt att du ska måla på din blomtavla gilla*ler* Du ska se du finner en bra bakgrund som passar. om du målar olja kan du bara måla över hur många gånger som helst*ler* det tycker jag är skönt !!!!
nu ska jag skissa på tavla och tova en tavla till sommaren och fixa lite till imorgon då jag ska på möte med våran konstförening.
Ska bli underbart , har precis lyssnat på vacker körmusik.
Bilden är kära Rubens en konstnär som jag älskar.
hälsning Malin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den nya bakgrunden blev lyckad. Bild kommer i morgon när det är ljust.
puh!!!
Skönt att du kunde göra din tavla färdig med bakgrunden*ler*
Hoppas att du lyckades som du ville
Hälsning Malin
Jag har inte ork att hålla i en pensel just nu, men det får jag ta igen senare. Attans att man ska bli sjuk hela tiden. 
Jag har min tavla som står här och väntar på att jag ska göra den klar…
och en enorm disk som väntar den också..
Här i skåne blåser det lite friska vårvindar just nu…
U R us
Hoppas att du blir friskare snart chkolad!!!!och kan komma på benen så att du orkar måla, Skapa vackra konstverk.
Ta hand om dig !
Kram
Malin
# 6
Tack 
U R us