anorlunda konst! matkonst
hej alla glada konstnärer, jag har inte varit här pga Mycket att göra, jag fick tdidgt i veckan uppdrag att göra mina smörgåstårtor som jag gör ibland, till en förening som skulle ha årsmöte. dock blev jag lite skadad.pga dessa.
Man äter ju med ögonen, eller hur ?
ni kan se nedan. Dock hadde jag inte kameran igår men förra jag gjorde ser ut så här, det blev något liknande.
Åhh kurr kurr i magen 
tack *ler* Ja visst blir man hungrig när man ser *ler*
Tack *ler*
oki ja ska se om jag kan tänka mig det *ler* det är till viss del ett hemligt recept men jag ska fundera på det. Har två recept så det ena kanske.
hälsning
Malin
Åååhhhhh!
Smaskelismask 
Det vattnas i munnen, jag älskar smörgåstårtor!
Tack gilla
jag jag älskar också smörgåstårtor
Malin
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ detta ser ju också helt underbart gott ut 
Jag skulle gärna komma på ditt kallas hihihi
Mums
bilden kan vara kvar där *ler* 
Den passar bra in där *ler*
Malin
Toppen
du ser nog att jag blev inspirerad av din dekoration 
Välkommen de räcker till dig också 
/Désirée
Ja det var så välkommet att bli inspirerad av
konst är till för betraktaren som kan få inspiration
Tja önskar att jag hade tagi bild på den senaste tårtan, så i efterhand. Ja nästan gång blir det så.
Tack
då kommer jag i min rosa helikopter nu då
landar på ditt tak .
Malin
Dessan, jag sitter här och dreglar 
Och jag som hade tänkt börja minska på kolhydrater nu. Det borde vara varningstriangel innan såna bilder!!! 
Malin glöm inte att ta en bild nästa gång du gör smörgåstårta 
Gilla jag ska komma ihåg varningstriangeln nästa gång
Faktum är att jag funderar lite på hur man skulle kunna göra något smörgåstårteliknande utan bröd - fyllningen för övrigt är ju helt okej för LCHF:are.
/Désirée
Jo det är ju sant, det är brödet som är boven i dramat. Men hur ska man ersätta brödet? *kliar mig i huvudet*
riskakor?
U R us
Choklad tyvärr har ris också högt kolhydratinnehåll, så nej det funkar inte, men jag tror att jag har fått in nåt recept på Matbröd som kan passa istället för vanligt bröd.
/Désirée