Min första beställning
Jag har fått min allra första beställning. Hon ville att jag skulle teckna henne med sin stora hund. Jag utmanade mig själv och gjorde det. Jag gjorde som du sa Gunilla att jag gjorde en kladdskiss först för att lära känna ansiktena. Sen tecknade jag motivet för första gången på ett riktigt papper..canson (hårt och tjockt).
Hur som helst så skickade jag iväg bilden så hon fick se den och hon blev supernöjd…skönt att höra för mig!
Bifogar bilden på teckningen.
Vilken underbar bild!
Klart att man måste vara nöjd med en så fin bild. (Jag ordnade så att bilden visas direkt i ditt inlägg)
/Désirée
Grattis! Jättebra gjort! 
U R us
Jättesnygg. Du har verkligen lyckats jättebra! :D
Tack snälla ni! Framförallt så var den ju så rolig att göra och jag tyckte allt kändes så mycket bättre än det brukar…kanske för att jag gjorde kladdskiss före och sen använde riktigt papper.
Jag vill ju så gärna bli bättre hela tiden och det känns ju som jag har utvecklats lite mer den här ritperioden. Om jag håller i det här nu och inte lägger ifrån mig pennan i 10 år som jag brukar göra så hoppas jag att jag jag hunnit öva på och utvecklats innan dess. Men jag hoppas att jag aldrig släpper det här mer….
Nej nu får du allt hålla igång ditt tecknande för jag är säkert inte ensam om att vilja se många teckningar som du har gjort 
/Désirée
hehe…nä då, jag har fortfarande glöden kvar. Nu har jag ju gett mig in på att teckna en hel serie med vilda djur, så då har jag att göra ett tag 
Jättefin!
Tack!