R8 (video konst)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag gick på folkhögskola så hade vi videokonst på schemat. Jag parade ihop mig med ett par killar och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, så vi satt de första lektionerna och försökte komma på nått kul att filma. Men det gick som det brukar gå i skolan, man skjuter upp allt till sista minuten!
Så under de två sista dagarna lyckades vi filma och redigera ihop detta lilla mästerverk! :P Medans de andra grupperna i klassen hade antingen fått ihop några teckningar som de skulle göra animationer på, eller ett par filmklipp som var oredigerade.
Men det var roligt och lärande, vi hade ett par som var lärare åt oss och de sysslade själva med videokonst så de visste mycket och gav oss inspiration!
Så här kommer R8, ett video konst projekt! :D
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Wow! Inte lätt att vara råtta 
Heheheee, ja det fick ju ett lyckligt slut för musen iallfall..
tänk att mankan skapa spänning med så enkla medel ändå..och ha kul samtidigt
U R us

Hjälp vilken bra video! Jag satt och skrattade högt! Och spännande var det. Härligt härligt!!

Haha, kul att ni gillade den. Vi hittade på medans vi filmade typ. Vi hade lite tankar om vad vi skulle göra innan men inte så många. Det är jag som har sytt musen i filmen, och katten är gjord av en av mina systrar :) Båda två sitter på en hylla här hemma :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!