Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettteckning
Läst 5323 ggr
Otterberg
0

En föraktad värld

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är då en skapelse som kan ses som konst på papper, men vandalisering på en vägg.

//Joakim Otterberg

/ Joakim Otterberg

[GunillaR]
0

Jag skulle vilja se den på en vägg i stort format. Den har ett klart budskap och är väldigt skickligt gjord!

Bybo
0

Häftigt att graffitin ligger på en höjd med vatten. Får flera assiationer

enola
0

Intressant blandning och väl utfört. Gillar verkligen bakgrunden tillsammans med graffitin. Får man fråga vad det står? Har svårt att tyda sånt :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Otterberg
0

Tacka alla!:)

enola, Det står Bser. jag kan lägga up en tråd där man kan lära sig att tyda graffiti! man bör vara insatt och ha mycke fantasi för att tyda det kan ja säga! :)

/joakim

/ Joakim Otterberg

enola
0

Ja det vore kul. När jag läste Bser tänkte jag på bst taggarna som är över HELA Stockholm, nån du känner? :)

Otterberg
0

Bst är en grupp på flera målare. jag gillar inte deras stil och har lite svårt för att fatta tycke för massa tags. Jag kör mer kvalitet än kvantitet!:)

jag känner ingen av dem för övrigt:)

/ Joakim Otterberg

Cristine
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns många grafittimålare som borde hyllas för sina vackra alster, medans kända konstnärer som Bengt Lindström fick ställa ut detta fula Y efter E 4fyran i Timrå, som vi är tvugna att åka förbi.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaR]
0

# 7 - Ja det där är ju inget skönt att vila ögonen på. Möjligen finns det för att man inte ska somna när man är ute och kör Tungan ute

Välkommen hit Cristine Glad

Cristine
0

Tack!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Visst är det märkligt hur det kan vara Flört

enola
0

#6 ah så det förklarar mängden av dessa, jag gillar ju inte heller dessa riktigt men mängden av dem är ju rätt iögonfallande. :)

#7 Hahahaha! Kan bara hålla med! :D