Gudinnan av eld och vatten
Om någon undrar vart tråden tog vägen så har jag tagit bort den.
Ni som vill berätta om era åsikter om kritik och beröm kan göra detta i tråden som är till för det samma.
Gudinnan var aldrig inlagd för att bli kritiserad, den var bara inlagd att visas.
Så nästa gång ni vill såga, kolla först i vilken forumgrupp verket ligger i.
Jag har bestämt att hon är färdig nu som jag vill ha henne - som en gudinna och inte som en studie av en kvinnokropp.
Det är skillnad på äpplen och päron!
Vad synd att du tog bort den. 
U R us
Men Gilla den kan väl bara få bra välförtjänt kritik 
Gudinnor behöver inte vara perfekta. Dom får ha små skavanker och stora. Ingen människa är ju perfekt. Det är bara att inse fakta ;)
Jag tycker om tavlan :) Speciellt ansiktet. Kindbenen är fina! ?
Nu blidde det lite "kritik" men det är ju bra kritik :)
# 3 - Nej Jeremina den blev sågad av två personer. Jag vet att detta är en mycket svår position med armarna, att ge sig på, men efter några små ändringar av skuggor så blev det bättre balans.
# 4 - Och det är sant Cheete, att gudinnor och andra väsen inte behöver vara perfekta. Dem gör vi som vi vill ha dem och som vi tycker att de ska se ut. Jag håller på med ytterligare tre kvinnliga väsen nu som inte är perfekta i proportionerna men det gör ingenting, det behöver de inte vara. Det är en gudinna och två prästinnor. Jag kommer visa dem när de är färdiga.
Och tack ni båda för gillande 
Ja din gudinna är magisk Gilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
# 6 - Tack Indiania
Du gav positiv kritik i förra tråden också.
Det som jag själv tycker är ganska kul är guld- och silver-rinnet. Det där har jag lagt på tjockt så att det blir struktur.
Elden representeras av guldet och vattnet av silvret, och föreningen sker i krukan.

Den är riktigt vacker!
Morgaine, jag fattar nada…såg ju inte den förra tråden, men jag tycker absolut att den är jättefin…så mild i färgerna med…nä, skit i vad vissa säger…tråkigt att det skall kritiseras när du inte har begärt det…
kram till dig och du är helt suverän på att måla ansikten…så fortsätt du som du har gjort förut….kram
Tack så mycket #8 och #9 
Eija, det är armarna som det är "fel" på. Fick också höra att kroppen var "felvänd" Men jag bryr mig inte. Jag är nöjd och beställaren är nöjd.
Denna Gudinna hade jag inte sett. Fin, med härlig klänning.
# 11 - Tack Bybo