Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikett: oljemåleri
Läst 4777 ggr
stina63
0

Har hittat nya målningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jösses Säger jag bara. Var och letade i källaren efter en viss teckning. Och ser att jag har målat en hel del som jag har glömt bort. Inget särskilt med dom., Utan väldigt enkla målningar. Där jag har lekt lite med färgen.

stina63
0

Här har jag ritat av mina händer. Kommer ihåg att rita händer är rätt svårt,

DesK
0

Tina händerna är verkligen jättebra Glad Skog-bergslandsakpet är inte heller helt fel.

/Désirée

stina63
0

Tack Desk.. Jag är helt ny när det gäller målning. Får inte ihop de riktigt, Men ser ändå att jag har målat lite.

Hittade en teckning till som jag har ritat. Ja jag har många här hemma. Men Just rita gillar jag bäst. Men behöver måla också lära mig hur man målar. För det är helt annorlunda än att rita.

Där kan man ju radera sudda bort. Det blir lite svårt när man målarSkrattandeMen jag ska börja måla lite mer och ta go tid på mig inte slarvaTyst

DesK
0

Tina denna teckning du visar är fin, lite lagom diffus i hår och bakgrund, ögon, näsa och mun framträder mer skarpt Glad

/Désirée

Isa56
0

Vad fina dom är Stina, Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

stina63
0

Tack isaSkrattande

För en stund sen fick jag en impuls att måla. Tog fram allt stativ färg penslar allt. Började måla. Hugo satt så fint. Jag målade av honom, Men jag hade alldeles fel penslar så jag kladdade över allt. Hugo gick därifrån.

Detta är jag när jag vill göra något snabbt. Så här blev resultatetObestämd

Isa56
0

Men, vad kul den blev. Jag ser en val, ett träd och ett ansikte.Skrattande

stina63
0

Hehe tänk isa vad det kan bli när man enbart kladdar.

Isa56
0

Ja, kladd kan ju bli något de med. Tungan ute

[Jeremina]
0

Härligt Stina och du är duktig tycker jag Flört

Choklad
0

Jag tycker du är jätteduktig stina! Kan du inte fortsätta att kladda med "kattavlan"? kanske Hugo sätter sig att posera igen..du kan ju måla honom bit för bit allt eftersom han vill "sitta" och se hur det blir? Tungan ute

Hugo är också duktig. Ge honom en kram från mig?

U R us

[Spanaren]
0

Men kluddet blev ju superbra och så fastnade jag för dina händer.

Ser energin och ser tunneln och ser två motpoler som pratar ljudlöst med varandra Flört

Underbart Stina/ kram

[GunillaR]
0

Stina, fortsätta att kladda och kludda! Ibland går det inte som man vill, men det är bara att ge sig på det igen. Du skulle se hur många som jag gör likadant med Tungan ute

Bybo
0

Va kul att se Tina. Håller med Choklad. Och så tycker jag att du fick till händerna bra.