Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettteckning
Läst 2929 ggr
Playja
0

Mina gamla teckningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade idag några gamla teckningar jag gjort och blivit så inspirerand att försöka fortsätta teckna å måla.

Jag känner mig lite blyg att visa för ni är så grymt duktiga här inne!  Skäms

Denna teckning är jättegammal å gul  och har fått några fläckar då den är runt 30 år.

Playja
0

Har lagt in några till inne hos mig på min sida. Och tändstickorna är gjorda i tuchpennor..  Min tjej i äggskal är gjord med  barnkritor och är lite klumpig gjord.

enola
0

Oj, jag får inspiration från din skapelse! Känns som ett frö som gror i mitt under medvetna! Heeelt underbar! Tack!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar det också, utan att kapa din tråd så fotade jag denna tomma stam igår. Det passar på något sätt : fantasin skenar iväg.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Playja
0

Oj vilken fin…Skrattande Ser ut som  Änglavingar!

[GunillaR]
0

# - Precis vad jag tänkte säga :-)

Och din teckning Playja, Jag tyckte den var häftig. Skulle du inte kunna smälla upp den på en duk. Jag såg massvis med ansikten i bladen.

mariatingsund
0

Jag gillar extra att hon står på en väg, och vägen fortsätter även på himlen. Och själva idén förstås att bli fri från sina rötter och försöka bli till något nytt… Fast du kanske har tänkt på något helt annat, men jag tolkar det så.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

[Spanaren]
0

#0 Wow vad du kan Playja Förvånad gillar  /kram

eleri-still-twinkle
0

Härlig teckning Skrattande

stina63
0

Playja så vacker teckning. Tänker på när jag ser den att man behöver jorda sig mellanåt. Kyss

enola
0

Jag skulle också vilja se denna på duk och med massa glada färger! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!