Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettmedlemmar
Läst 2713 ggr
Otterberg
0

Nykomling!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej!

Tänkte presentera mig en snabbis!

Jag heter då Joakim Otterberg och är 19 år, från dalarna.Jag har sysslar med konst sedan jag var 12 år då min far hastigt lämnade oss och har under hela tiden haft ett behov av att uttrycka mig med färg.

Jag har alldrig gått på någon utbildning innom konst mer än bildkurser på gymnasiet. Men jag hoppas på att börja på en folkhögskola och sedan på en riktig högskola!

Jag sysslar framförallt med Graffiti och en stil jag kallar "min egen", villket är en otroligt abstrakt och unik uttryck av vad jag tycker och tänker under tiden jag skapar verket.

Om det är något ni vill veta, så är de bara att fråga!

/Joakim

/ Joakim Otterberg

Choklad
0

Välkommen Joakim!

Jag tycker att du har en orginell lite "ruffig" stil…men samtidigt ett lugn i dina målningar, ser fram emot att få se dina kommande alsterGlad

U R us

[GunillaR]
0

Välkommen hit Joakim!

Jag gillar denna du visar här, Det är jättetrevligt att vi fått ytterligare en ny stil härinne Glad

Bybo
0

Hej! Va kul med din "egna stil".

Jo, välkommen från mig med (ny jag me)

mariatingsund
0

Hej hej, jag gillar din tavla mycket, du kan nog börja göra dem i större storlekar tror jag. Sen önskar jag lycka till med dina planer, du gör rätt i att vilja gå på konsthögskola, då registreras man på ett annat sätt och själv får du större självsäkerhet.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

[Spanaren]
0

Hej och välkommen Skrattande

Vackert och storleken på tavlan är perfekt i mina ögon sett Flört 

/kram

mariatingsund
0

Det är klart storleken är perfekt, men vill man bli en stor konstnär då ska man ha stora vingar och tänka stort. Jag kan tänka samma tavla i två meters höjd oxå. (Det var alltså ingen kritik från min del utan uppmuntran.)

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

enola
0

Välkommen! Din tavla var kusligt fin! Vill se mer konstverk :)

Jag gick it/design och ett extra år på estet i gymnasiet, efter det sökte jag till en folkhögskola och kom in. Kan verkligen rekomendera folkhögskola!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!