Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettmedlemmar
Läst 2498 ggr
SaraDoos
0

Ny här :)

Hej alla!

Hamnade här av en slump och kände en sån positiv stämning och vackra bilder att jag genast såg till att bli medlem :)

Själv är jag hobbymålare (akryl), har gått kvällskurser för 6 år sedan som var mycket givande och inspirerane. Sedan dess har jag 'kluddat' hemma, mest hästmotiv eftersom hästarna ligger mig varmt om hjärtat (föder upp shetlandsponnyer i liten skala).

Håller på att greja med en hemsida, men den är inte klar ännu, så ni får kika på tavlorna sen. En ligger ute under tråden 'Konstnärer ställer ut'.

F ö är jag 36 år, dotter på 5 år och nr 2 beräknas till 9 december (jag hoppas att jag hinner måla lite mer innan den kommer, sen blir det väl lite paus). Bor i NV Skåne på en liten gård i vackra Kullabygden. Har jobbat som Art Director i 11 år, men är arbetslös sedan 4 juni. Pluggar hemsidesprogrammet Dreamweaver nu, och hoppas kunna producera lite hemsidor sen.

Nu ska jag surfa runt lite mer här på forumet :)

Hälsningar Sara

[GunillaR]
0

Hej Sara!

Du är varmt välkommen till detta gäng av inspirerade själar. Hoppas att vi snart får se lite av dina alster Glad

Kram!

SaraDoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev så sugen på att måla när jag tittar runt här, så idag när jag kom hem fick jag färdigställa ett påbörjat projekt!

Här kommer *Föl kliar sig*

Playja
0

#2.. Men så fin   Skrattande och förstår hur du menar med "sugen" då denna sajt är så inspirerande.

SaraDoos
0

#3 Tack!

Och jaaa, jag har verkligen fått tillbaka suget och vill bara hem och måla Glad synd att vi ska på kalas både lördag och söndag - jag vill ju helst sitta hemma och kludda… Flört

Choklad
0

Välkommen Sara!

Jättefin målning. Har du målat med både pensel och målarkniv? Härlig kombination.

U R us

SaraDoos
0

#5 Tacktack! Nej, har bara använt pensel (eller penslar - 2 olika storlekar).

Bybo
0

Välkommen från mig me ( ny jag me)  Jag får en fin känsla ifrån ditt föl