Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikettoljemåleri
Läst 2630 ggr
pepsan
0

nybörjar målningar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa är dom enda jag gjort och dom flesta på papper..

pepsan
0

Även denna blev lite mörk Skäms

pepsan
0

Denna glömde jag fota upp och ner, för jag kan ha den både ock Flört

pepsan
0

Blommor

pepsan
0

Denna går oxå vänd upp och ner, men det glömde jag oxå att fota.

pepsan
0

Rättvänd.

pepsan
0

Upp och ner.

pepsan
0

Ja det var den sista.

eleri-still-twinkle
0

Åh så fina:) Jag tyckte mkt om den blå, känslan av den :) och spännande idé att kunna vända på dem och få som två tavlor i en :)

pepsan
0

Tack Glad Alla dess målningar är ca 14år gamla, och nu kan jag inte måla längre fniss, ja du vet vad jag menar Flört

Kram på dej Kyss

[GunillaR]
0

Jag håller med eleri, att det är spännande med målningar som man kan se från flera olika håll.

Varför målar du inte mer? Du har ju klart och tydligt talang och känsla!

Isa56
0

Vad fina dom är, jag fastnade nog mest för #5-6. Den som man kunde vända på. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

pepsan
0

Tack ska ni ha !  Glad

Dessa målningar kom till för 14år sedan. Min mamma hade nyss dött och själv mådde jag mkt dåligt pga av det. Iaf anordnade kommunen en målarcirkel och det var som om jag var i ett annat tillstånd, eller hade hjälp med att skapa dessa målningarna. Jag kunde inte rita eller måla innan, utom halva ansikten. På denna kursen spelade vi ofta klassisk musik och det var som om detta hjälpte att läka mej + att när jag målade var jag oftast inte kontaktbar, jag gick så in i skapandet.  Det tråkiga var att vi alltid fick måla på grövre papper, men kul hade vi iaf. Jag har provat att måla efter detta men det går bara inte, målar sämre än ett litet barn på 1-2år. Skäms

[GunillaR]
0

Men du, varför fortsätter du inte, tar tag i det igen?

pepsan
0

Ja du Gilla, det kanske jag skulle göra en dag. Sonen måste flytta hem ifrån först och jag ska hitta ett bättre boende och då en ljus och luftig lya med mycket ljus, först då kan jag börja Flört

[GunillaR]
0

Mmmmm…………….du kanske kan smygbörja lite innan *blink*

pepsan
0

Jag behöver utrymme och mycket plats, sen har vi massa hundar å katter som är överallt och en lgh som är ganska mörk * svepskäl kanske* hihi Men i denna lgh får jag inte ro till att måla, men längre fram finns det säkert bättre möjligheter Skrattande