Skulptur!
Naturlig och fin du!
Det ser ut som det var jag innan jag fick min bukvägg opererad 
#2 Tack så mycket!! ^^
:P
Vacker kvinna,, Moder jord kanske

Sensuell och naturlig, gillar den skarpt! Du hade ingen modell när du gjorde den? Den är verkligen propotionelig måste jag säga!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Mycket fin!
Väldigt varmt och lugnt uttryck i själva upplevelsen. Det är moderskapet som kommer till uttryck här, och inte kvinnan.
#4 tack, vet inte xD
#5 Tack! :D Nä, det hade jag inte men jag tänkte på en teckning jag ritat efter en modell terminen innan :)
#6 Tack, jo, jag tänkte lite "moderligt" eller "gravid-igt" 

Har du hunnit bränna den? Skulle va kul å se den "klar" också :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
#10 "vanlig skollera" står och torkar i 1 vecka, sen är den klar :P Den se likadan ut, bara det att den inte glänser.. :)
Jättefin! Får mig att tänka på "urmodern" som om hon är den allra första..samhörighet med allt levande
men när jag ser på henne så känns det som att hon har två ansikten som ser år varsitt håll..
U R us
#12 Tack :D
Okej… ;O Det har jag inte sett… :P
Den här tycker jag mycket om!
Instämmer med 12/ att känslan blir "urmodern",den kraftfulla livgivande kvinnan.Frodig.
Hoppas du har kvar denna och har ställt den på bästa platsen i dit hem!
Var försiktig när du bränner den, ser ut att vara tjockt gods på flera ställen, låååångsamt brännprogram…
#14 Tack :D
Ja, den står på den finaste platsen :)
Så fint du har arbetat fram denna moder, tycker mycket om den!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#17 tack :D
Mycket fin moder jord, den där ska du vara rädd om! 
/Désirée
#19 tack! åååhh ja, jag har tom satt hältfassa under den så den inte ska trilla (den var iite ostabil
)
Ååh, den är verkligen fin. Så urmoderlig och harmonisk. Otroligt vacker… Jag älskar sådana här skulpturer eftersom jag själv gör liknande.
Säger som någon mer har sagt 
En vacker modell för vår moder jord och så naturnära med denna fina färg …tack 
#21 och #22 Tack så jättemycket :D