Katt-tavla
Hej!
Jag tänkte visa min tavla jag gjorde för några dagar sedan. Det är min älskade förra katt Mjau målad i akrylfärger. Jag fick ju måla av en bild jag hade på honom, eftersom han blev påkörd tidigt i sommras 
Det blev lite snett eftersom det var meningen att han skulle titta lite snett neråt/år sidan… Men det ändrades mitt i allt, och ögonen var svåra att göra så att dom kollade snett… Och då råkade det bli så att han kollar fram. Men jag är ändå rätt nöjd, om man bortser från det snea! :)
Så säg vad ni tycker, helt ärligt! ;) Och hjälp mig gärna med att berätta hur jag ska göra så det inte ser så snett ut! :)
(Fotot blev inte heller så bra, mycket blänk och ljusare än tavlan är i verkligheten :/)

Hej!
Jag är ledsen för din skull att du förlorade en älskad vän på detta tragiska sätt. Jag ser också att du är väldigt ung, 13 år. Jag tror att du bättre platsar på Teckning.
Jag tycker också att din tavla är jättefin och att du ska behålla den precis som den är, för den är säkert målad utifrån ditt hjärta. Rama in den och sätt upp den på ditt rum!
Du har talang och och jätteduktig!
Ledsen för din katt. Men jag tycker din måling är väldigt fin. Ögonen gillar jag. Ser hur den skiner och glänser. Mycket vacker katt. Säger som Gilla ovan rama in din fina målning sätt upp på ditt rum
Kram Till dej
Beklagar verkligen din kära vän i första hand….sen måste jag säga att du har lyckats jättebra med katten…och jag gillar ögonen, dom har du verkligen fått liv i ….
säger som de andra…tycker oxå att du skall rama in den…det ger oxå ett helt annat intryck….fortsätt på din bana, du har talang..
kram
Eija

tack så mycket! :)
Tycker bara det händer så lite på teckning.ifokus…. x)
Tycker också att den är fin!
Wow … ögonen … helt underbara
och resten av din tavla. Hoppas att du fortsätter med detta intresse för du har verkligen talang.
Beklagar förlusten av din kära vän
/kram

#7 - tack så mycket!
ja, R.I.P min lille älskning!<3 :``(
#8 Tack för att du tittade in på min blogg och skrev
/kram