Konstnärer iFokus

Konstnärer

Etikett: oljemåleri
Läst 2079 ggr
mian63
0

Kolla in den här Nytt o fräscht!

saracameron.se

Det ni ser har hon målat själv ge henne gärna lite feedback. Det är min bästa vänninas dotter och hon har en fantastisk talang men behöver lite uppmuntran och efterfrågan.

Denna sajt har hon under uppbyggnad. Hon är en allkonstnär enligt mitt tycke.

Hon har målat sedan hon var liten och alltid gått sin egen väg. Som ung vuxen började hon experimentera med sig själv och sydde kläder målade sig och använde sitt utseende till att skapa med.

Nu har hon just avklarat en utbildning inom manikyr och skapar fantastiska naglar. Ja titta in och se vad ni tycker

[GunillaR]
0

Det framgår inte riktigt om hon målar eller tecknar utanför datorn. Hemsidan är jättesvår att ladda ner.

Om det är så att hon arbetar med "manuell" konst så hälsa henne att hon är välkommen på sajten!

Det finns annars sajter här på iFokus för digital konst om hon vill träffa andra som har samma intresse.

mian63
0

Jo det är manuell konst men jag vet att hon håller på med foto också där hon redigerar åt fotografer för modeller osv.

Maria

[GunillaR]
1

Det är nog den manuella konsten vi är intresserade av. Och en sajt som heter "Bildredigering" som kan ta den andra biten.

Hon ska nog hitta sina platser, är jag helt övertyad om Flört

lenmor
0

Vilken fantastisk illustratör. Hennes barnsidor är helt fantastiska, ska bli kul att se konsten när hon lägger in den också. Häftig hemsida också, fast den verkar långt ifrån klar, lite långsam i början att ladda ner men jättefin.

En klart begåvad tös, hälsa henne det.