Gillas kändisar
Vilka fantastiska teckningar!
Alla speglar också den tidsålder som var och en var som mest verksam inom.
/Désirée

Fantastiska teckningar! Har försökt teckna lite men det blir bara serieliknande figurer :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Enola man kan inte vara bra på allt. Du gör ju så fatanstiskt fina målningar 
/Désirée

Man kan inte va bra på allt men man kan bli bättre på det mesta ;)
/Désirée
Enola, jag är väldigt dålig på serieteckningar och karikatyrer. De blir inte det minsta roliga.

Hihi, snacka om att vi komplementerar varandra! Underbart! :)
Javisst! 
Underbara teckningar Gilla, har sett några av dina teckningar förut, du är jätteduktig att teckna och avporträttera.
Mycket vackra själv gillar jag att rita. Känns tryggt med de.
Det kommer bli två till som jag vill ha i musik-facket. Keith Richards och Mick Jaegger. Dessa är självskrivna. Egentligen skulle Brian Jones också vara med där.
Sen vill jag teckna mer uppdaterade kändisar som inte tillhör min generation utan yngre. Angelina Jolie och Brad Pitt, skulle man kunna försöka sig på.
Någon som har förslag så hojta till!

Jag tänker lite tvärt om jag. Jag vill inte rita någon kändis [jag gillar] förrän jag blivit bättre på att rita. Om man nu ändå ska sitta och studera ansiktsstruktur och anatomi kan man ju göra de snygga i alla fall 
Jag tycker alla är bra gjorda och porträttlika, mest gillar jag Mikael Jackson. Du har fått med deras "livsgnista" (vet inte vad det heter och svårt att förklara hur jag menar)
U R us