Beslutsångest
Båda bilderna är fantastisk vackra så jag förstår din beslutsångest *ler*
Men om jag nu ska välja den som är mest intressant så blir det den nedre bilden eftersom du fokuserat på kvisten med bären.
Men den första bilden är också fin eftersom man ser den vackra mossan och de fina linjerna på stubben.
#2 Tack då hade jag själv rätt känsla
och hoppas på mera svar.
Jag är med Gilla, även om den övre visar hela prakten så blir den lite plåttrig, man vet inte riktigt vart man ska sätta ögonen. Den andra med fokus på bären är lugn och trevlig att se på
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 Tack för din åsikt
/kram

Jag tycker kompositionen är lite bättre på den övre, men den gillar den undre också!
Du skulle ju kunna ta dem element du gillar bäst i båda och samanföra dem och bara ha bilderna som referens.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Hur tänker du nu? Vill inte gärna manipulera mina bilder för jag vill ha dem rena. Rätt eller fel tänkt?

Usch vet inte vad det är för fel på mig, läser en sak men fattar nått helt annat. Trodde du skulle måla av en av bilderna men så var det ju inte.
Men jag gillar nog översta mer, den känns lite mer skogslig och har mer att titta på än den andra där man fokuseras på bären.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!