Annons:
Etikettteckning
Läst 1621 ggr
Shawy
1/26/18, 4:07 PM

Porträtt på mitt barnbarn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Var flera år sen jag var in hit sist. Men så är jag en person som efter någon/några teckningar/målningar får flera års uppehåll också :) Det här är mitt allra första barnporträtt och ny på torrpasteller. Det är mitt barnbarn. Jag blir så besviken på mej själv att jag hela tiden måste starta om från början och får aldrig utvecklas :( Varje gång hoppas jag och tror att nu ska jag minsann fortsätta, men det blir ju aldrig så. Jag har använt ett papper som är avsett för Kohl, men det står också att det ska passa för pastell. Så småningom om hoppas jag att jag provar på velour papper då jag har hört att man får mera djup på det, att färgerna ligger bättre på det. Kom gärna med kritik då jag verkligen vill komma vidare.

Annons:
[HundochKatt]
1/28/18, 3:13 PM
#1

Mycket fint tecknat! 👍

Det är synd att du får sådana uppehåll, för det gör verkligen mycket på utvecklingen att teckna ofta. Men jag tycker att du lyckas väldigt bra ändå. 

Välkommen att kika in på teckning i fokus också!

Shawy
1/28/18, 7:58 PM
#2

Tack 😊 Ja det är så frustrerande när suget är tillbaka och man tänker på att man kunnat komma så mycket längre om man hållit i det. Japp 👍kikar in även på teckning i fokus.

Panki
1/28/18, 10:58 PM
#3

så otroligt fin…underbar. Duktig du är

Tarotstollan
1/29/18, 12:27 AM
#4

Jättefint porträtt! 👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Shawy
1/30/18, 2:13 AM
#5

Tack, vad glad jag blir :) Har börjat med ett nytt porträtt på mitt andra barnbarn. Tanken är att jag tänkte rama in dem och hänga upp min egen konst :O Hur gör ni, hänger ni upp er egen konst eller gömmer ni undan allt (som jag alltid gjort tidigare :/ ?

Tarotstollan
1/30/18, 3:43 AM
#6

Jag har inte målat så mycket ännu som jag är färdig med eller nöjd med men är det något jag gillar, så kommer jag att hänga upp det!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Shawy
2/4/18, 2:18 PM
#7

Blev klar med mitt porträtt på mitt andra barnbarn. Öva, öva, öva :)

Shawy
2/4/18, 2:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8
Shawy
2/4/18, 2:19 PM
#9

Inte ofta jag ramar in mina målningar, men sina barnbarn behandlar man väl ;) Tråkigt att fota mot glas bara.

Shawy
2/4/18, 2:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10
peterde
2/28/18, 2:06 AM
#11

Jättefina :)

Besök gärna min hemsida www.peterenstrom.se

Shawy
3/15/18, 4:44 PM
#12

Tack :)

Shawy
3/15/18, 4:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Nu har jag provat pastell på velour :) Min vovve & kisse.

Annons:
Tarotstollan
3/16/18, 2:36 AM
#14

Jättefina!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Shawy
3/17/18, 1:55 PM
#15

Tack :)

Upp till toppen
Annons: