Annons:
Etikettarbeten-för-kritik-beröm
Läst 1859 ggr
The Fame
7/27/14, 5:09 PM

The Fame's tråd

Ville ha en egen tråd, så jag gör en. ^^' Börjar med att lägga upp några bilder från de senaste månaderna så fyller jag på med nyare saker sen. Jag har tyvärr ingen skanner så kvalitén på bilderna är väl inte helt hundra men ja. Ni får gärna ge så mycket kritik ni kan komma på, det är bara roligt.

Jag tecknar för det mesta (i bläck eller blyerts), men ibland målar jag eller ritar digitalt. Men det blir nog mest teckningar som kommer upp här.

Annons:
[mommo 12]
7/27/14, 5:10 PM
#1

När kommer bilderna?

The Fame
7/27/14, 5:16 PM
#2

När jag har listat ut hur man lägger upp dem, haha… De verkar inte vilja komma upp. :c Laddade ju upp en bild här igår så jag vet hur man gör men de visas inte.

The Fame
7/27/14, 5:23 PM
#3

Nu kom den här upp iaf.. Men jag kan inte få den åt rätt håll. Och hela bilden syns inte. Suck.

Den här gjorde jag iaf nån gång i april och den är nog den bästa jag gjort tror jag. Finns ju självklart saker som jag vill bättra på ändå men ja.

The Fame
7/27/14, 5:28 PM
#4

Och så den här. Satte mig i min pappas kök och ritade av det, hade ingen större plan med det.

[mommo 12]
7/27/14, 5:33 PM
#5

Fina :)

The Fame
7/27/14, 5:35 PM
#6

Det här är den senaste, och nu kom den åt rätt håll dessutom. Gjordes klart igår. Långt ifrån perfekt, bland annat blev vingarna helt messed up.

Annons:
The Fame
7/27/14, 5:36 PM
#7

#5 Tack. :)

[mommo 12]
7/28/14, 11:44 AM
#8

Fågeln var också fin :) iFokus är bäst :)

[luneri]
8/15/14, 1:29 PM
#9

Även om vingarna inte blev lyckade tycker jag att de ger karaktär åt fågeln och som gör den speciell. tycker absolut inte att det är något fel på den! :) Fin detaljrikedom har du i motivet också.

Upp till toppen
Annons: