Annons:
Etikettförsäljning-av-konst
Läst 1710 ggr
Ceilia Jensgård
5/12/14, 5:50 PM

Har jag vad som krävs?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har just startat mitt eget företag inom konst och design och hoppas att inom en framtid kunna försörja mig helt på detta.

Här är ett exempel på vad jag har till salu. Vad tycker ni? Jag skulle vilja ha era åsikter kring min konst så kolla gärna på flera konstverk som finns på min hemsida (som är i uppstartsfasen.)

www.ceciliajensgard.com

Annons:
KitoBonito
5/12/14, 6:40 PM
#1

Klart!!

Mysterious
5/15/14, 10:39 AM
#2

Underbart! :) Jag har kikat lite på hemsidan och det som jag mest tänkt på är att det kan vara värt att investera i en skanner, så du får med alla fina detaljer och hög upplösning, vilket kommer göra allt mer attraktivt. 

Kan också vara värt att skapa konton lite överallt, som deviantart och länka ihop kontona som du har gjort med facebook. På det sättet syns du mer och det är lättare att hitta dig. :)

Älskar dina illustrationer, det kommer säkert gå jättebra! :) Lycka till!

//Diana

Silver Fox
7/22/14, 3:41 AM
#3

😮Att du ens behöver fråga det var ju as snygga grejor!!! Jag gillade särskilt dom svart vita som var i stil med den ovanför dom påminde lite om Julie Nord från Danmark.  http://julienord.dk/Dansk.html

[luneri]
8/15/14, 1:42 PM
#4

Det tror jag absolut! Du har en egen stil vilket jag tror är väldigt uppskattat. Jag kan se dig som barnboksillustratör eller något liknande. Viktigt är som sagt marknadsföringen av din konst. Att synas är viktigt, och att visa ett intresse om eventuella uppdrag skulle dyka upp. Konkurrensen kanske kan vara stor kan jag tro, men med självförtroende går det mesta. Tro på dig själv, fortsätt teckna/måla och marknadsför din konst så ska det nog gå bra! 

Det kan dock vara svårt att hålla på med konst på heltid efter bara ett år tror jag, men mål är absolut viktigt att ha och något att sträva efter, däremot så ska man vara medveten om att det kan ta tid innan man får sig ett namn. När det har skett så lär beställningarna strömma in :)

Upp till toppen
Annons: