Annons:
Etikettmateriel-material-teknik-tips-och-råd
Läst 2041 ggr
Odd
3/21/14, 5:20 PM

Tonade skissblock

Är det någon här som vet var man kan köpa tonade skissblock? (gråa/beiga papper) Köper gärna online men bor i Helsingborg/Ängelholms området om det är någon som känner till en butik där omkring Glad

Har letat runt på internet men inte kunnat hitta några i någon onlinebutik i Sverige (jag kanske söker på fel namn) och alla som man beställer utomlands har onödigt stora fraktkostnader Tyst

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
VildaVittra
3/21/14, 5:34 PM
#1

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Odd
3/22/14, 12:17 PM
#2

#1 Det står inte vilken färg det är på det och A3 är lite för stort =/ Vill helst ha A5 men A4 går också bra

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

VildaVittra
3/22/14, 2:08 PM
#3

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Odd
3/22/14, 2:30 PM
#4

#3 Såg att det fanns olika storlekar efter att jag hade skrivit inlägget, mitt fel 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Odd
3/25/14, 2:01 PM
#5

#3 Kom på att jag hade sett såna skissblock i Färg och Tapet handeln inne i stan där jag bor, så jag åkte iväg för att kolla på dem men de hade knappt någon toning alls, var bara lite gula

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

sisela
3/25/14, 3:00 PM
#6

Kanske har de nåt på Drewex i Malmö?

http://www.drewex.nu/drew.html

Annons:
Odd
3/25/14, 11:33 PM
#7

#6 Var i Malmö för inte så länge sen, attans att man inte kände till den där butiken då 🤐 Tack för tipset, får se om jag kan titta in där någon annan gång!

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

ler
3/26/14, 9:28 PM
#8

Annars så finns det många bra butiker här i Köpenhamn om du nu åker hit någongång! så kan du ju ha lite kul samtidigt som du handlar.

Odd
3/26/14, 10:49 PM
#9

#8 Åka till Köpenhamn tar ju bara 10min så det ska jag kolla upp, tack 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

ler
3/26/14, 11:03 PM
#10

http://www.degulesider.dk/kunstnerartikler/k%C3%B8benhavn/s%C3%B8g.cs

Kolla in denna länk så hittar du kanske lite snabbare

Upp till toppen
Annons: