Annons:
Etikettoljemåleri
Läst 1696 ggr
kkarinn
1/26/13, 12:33 PM

hur mycket betalt skulle ni ta för den här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej

tänkte försöka få lite mer plats i min målarhörna och sälja lite.

denna Alien tavla är målad i olja med "hemma målar känsla" med färg som är "duttad" och står ut.. eller hur man ska säga haha..Oskyldig

den är ej spänd och målad på bomullsduk.

ca 50-60cm hög?

hur mycket skulle ni ta?? jag är inte nöjd med denna så jag skulle inte betala mer än ca 200 kr haha…….

lagom hård kritik vill jag ha också :)

Annons:
kkarinn
1/26/13, 12:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Guld i mun

[luneri]
1/26/13, 10:29 PM
#2

200 kr är alldeles för lite enligt min åsikt. Jag tycker att den ser bra ut, och tycker att du har fått till ljus och skuggor jättebra! Det syns att du har skicklighet.

Det är ändå ett konstverk, ett original, den finns inte någon annanstans att köpa, och det gör den unik. Så jag tycker det är viktigt att inte ta för lite betalt för sina konstverk. Jag vågar inte svara på ett rimligt pris då jag har för lite erfarenhet och överlåter frågan till de som kan! :)

annaniklasson
1/28/13, 7:32 AM
#3

Om du spänner upp den tror jag att det är lättare att ta ett bra pris för den! Då gör det att den ser mycket mer färdig ut. Vad du ska ta beror på hur mycket du vill tjäna. Säkert lättare att få den såld för ett lägre pris men glöm inte materialkostnad och så.

Lorita
1/28/13, 12:51 PM
#4

om du inte är nöjd med den så ska du inte sälja den

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




kkarinn
1/28/13, 6:57 PM
#5

tack så mycket luneriGlad

#3jag har också funderat på om man ska spänna den eller ej, dock kostar det ite material och frakten blir dyrare (skulle jag tro), men håller med att den skulle se mer färdig ut.

Upp till toppen
Annons: