Annons:
Etikettmateriel-material-teknik-tips-och-råd
Läst 2781 ggr
ChemicalTV
2012-11-21 21:37

Idéer till visitkort

Nu känner jag mig supersugen på att införskaffa mig visitkort så jag kan göra lite reklam för migsjälv! men eftersom jag håller på med så många olika saker (måla, illustrera, skulptera, fotografering, filmredigering, osv osv) vet jag inte vad jag ska ha för titel så att säga. känner att det blir för tomt med bara mitt namn.

Jag tänkte först att jag skulle ha "kreatör" som titel, men sen googlade jag på det och upptäckte att det handlade egentligen om att arbeta inom mode, och inte alls om att vara kreativ på många områden x) haha!

Någon som har ett förslag? Har ni visitkort och hur ser de ut?

Kan ni även ge förslag på vart man kan beställa visitkort? (jag känner till vista prints hemsida, men det vore roligt och kolla på andra hemsidor)

Annons:
[luneri]
2012-11-25 15:55
#1

Visitkort är alltid bra att ha, och något jag själv kommer skaffa mig senare.

Det var en bra fråga. Men det viktigaste är att ditt namn syns tydligast, och sedan kan du skriva under vad du håller på med, de tjänster du erbjuder. Det viktigaste är att det är enkelt att hitta informationen "kunden" söker för att göra det så tydligt och enkelt som möjligt. Jag tycker det bästa är att du skriver ut alla tjänster du erbjuder, så att kunden får det enkelt för sig.

Den viktigaste och intressantaste informationen ska finnas med, och i en layout som inte rör till det, men som gärna kännetecknar dig.

Hmm, jag har själv inte kollat särskilt mycket, men jag tror säkert du kan hitta en del alternativ om du söker via google.

Upp till toppen
Annons: