Annons:
Etikettteckning
Läst 2692 ggr
kkarinn
7/30/12, 10:17 PM

promarkers

någon som provat dessa pennor?Glad är sugen som tusan!!

Annons:
Gerbilles
7/31/12, 10:44 AM
#1

Jag älskar dom!! Glad Jag tycker om att man kan skugga med dom o de finns så oooootroligt många färger! Jag kan lägga in en bild sen, om du vill ?

kkarinn
7/31/12, 11:45 AM
#2

Glad ja gärna!

tar dom slut fort? tänkte blir ju ganska dyrt om man vill ha många..

Gerbilles
7/31/12, 7:52 PM
#3

Jag köpte mina för ett halv år sen ungefär så jag har inte haft dom så länge.. De jag köpte då var ett block & sånt här start paket elr vad de nu hette med 12 st pennor, då vare lite vanliga färger o en blender.

Alla de pennor förutom en har fortfarande inte tagit slut än, men den som gjorde de tog slut eftersom jag inte satte på korken ordentligt .. Skäms Så dom håller ganska länge faktiskt å jag ritar nästan varje dag med dom!

Jaa, dom är ju ganska dyra, men nu har jag 24 st Tungan ute Förut brukade jag köpa en elr två pennor i månaden, men nu när jag har så många köper jag inte lika ofta, bara om nån tar slut men de har ingen gjort förutom en!

De är väl pappret som tar slut lite oftare, men där inte lika dyrt, jag tror man kan köpa sånt papper på clas ohlsons, de är lite billigare än på panduro. Skrattande

Haha va långt de blev .. Tungan ute

Gerbilles
7/31/12, 7:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

oj glömde bild! :p Jag gjorde den här igår med promarkers, blänket på pennorna har jag gjort med en vit gelly roll penna.

kkarinn
7/31/12, 9:39 PM
#5

Gladvilken söt bild!!! nu blevjag ennnu mer sugen på att köpa!!!

men måste man ha något speciall papper?

såg att panduru hade rea på dom just nu, går nog dit i morgonSkrattande

Gerbilles
8/1/12, 8:02 AM
#6

Blocket kostar 20-30 kr & de är 25 papper i. Jag har de pappret, de är väldigt tunt men färgen går inte igenom på pappret under. (hoppas du fattar jag visste inte hur jag skulle förklara) Tungan ute

Jag provade att rita på ett vanligt papper nu, men då gick färgen igenom på pappret under.. Obestämd Jag köpte mitt första block på panduro samtidigt som jag köpte mina första pennor, men de går också att köpa på clas ohlsons tydligen! Fast dom har inte så många färger ..

Tack, va snällt!! Skrattande Ja man blir väldigt sugen, de blev jag med innan jag köpte mina. Glad Har dom rea!! Då kanske jag oxå ska ta o titta in där! Flört

Annons:
Gerbilles
8/1/12, 8:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är blocket jag har nu, förut hade jag ett ljust brunt med en dinosaurie på, men de är samma papper. Glad

Upp till toppen
Annons: