Annons:
Etikettutställningar
Läst 1631 ggr
SannaHolmgren
2012-06-25 23:00

Vad roligt...

…att det har blivit så många inlägg här på konstnärer. Jag har inte varit inne på länge, har mycket igång samtidigt nu så nåt får stå på kö när jag prioriterar på olika vis.

Om två veckor ungefär så ska jag åter igen visa lite bilder. En endags-utställning på en hästtävling. Där ska jag även sponsra ett av pristagarna, vinsten blir att de kan beställa ett porträtt.

Återkommer med det när utställningen har varit, ska bli kul att få ställa iordning lite tavlor igen.

Annons:
SannaHolmgren
2012-06-25 23:01
#1

Ska sätta mig nån dag och läsa alla inlägg. Hoppas ni alla har det riktigt bra.

Hubert.prp
2012-06-26 09:48
#2

Lycka till med utställningen.

Hoppas den blir till belåtenhet.

SannaHolmgren
2012-09-17 08:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag hade glömt denna tråden. Utställningen gick bra, men folk går ju dit i första hand för att kika på jättefina hästar. Och det fanns det gott om. Vinnaren av porträttet blev ett svart ponnysto. I deras beställning blir det en bakgrund med ett äppelträd, sedan ponnyn och deras barnbarn med hund som jag får kombinera på något vis. En rejäl Kluring som kommer ta lång tid att måla med torrpasteller. Men jag ser fram mot det jobbet.

Innan det har jag en annan målning som jag ska bli klar med, och däremellan har jag pysslat med andra saker. Bla så har vi målat om i dotterns rum, väggarna blir vita av enkelhetens skull, men därefter för att krångla till det så använde jag akrylpaletten för första gången.

Upptäckte att jag även fixar pensel och färg numera.

Lilla farbrorn-inspirerat… - taget med mobil så dålig kvalitet på fotot

Upp till toppen
Annons: