Annons:
Etikettallmänna-diskussioner-som-berör-konsten
Läst 1701 ggr
[GunillaR]
2011-12-04 17:41

Hej alla härliga konstnärer :-)

Jag har varit lite tyst på sajten och även varit utan internet en vecka pga flytt.

Det är jättemycket jobb - puh! Men samtidigt inspirerande och positivt.

Jag vill hälsa alla nykomlingar stort välkomna till sajten Skrattande

Det är jätteroligt att folk börjar hitta hit.

Det tar nog en veckas tid innan jag får tid och tillfälle att vara här så mycket som jag vill, men tills dess

- skapa på Kyss

Annons:
DesK
2011-12-05 10:48
#1

Skönt att du nu har internet igen Gilla! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[GunillaR]
2011-12-05 11:56
#2

Ja det var inga problem, men av någon anledning så försvann mina epostadresser och min domän. Men nu har jag pratat med leverantören så att allting ska vara uppe igen om en stund.

Undrar när jag ska få tid till att sätta igång med måleriet och tecknandet. Men jag får väl ta mig tid . Jag har ju att göra så det räcker nu, men jag börjar sakna skapandet. Att bara sitta och vara i det jag gör. Bäst att sätta igång innan man får riktiga abstinensbesvär!Tungan ute

[luneri]
2011-12-05 22:50
#3

Att flytta är verkligen mycket jobb! jag hoppas det går bra med den och att du kan ta det lugnt emellanåt också.

[GunillaR]
2011-12-05 23:14
#4

Jo det är verkligen mycket jobb och just nu protesterar min rygg, så jag får väl vara snäll i morgon och inte fara runt med borrmaskinen eller sätta upp gardinstänger och gardiner. Men så är det ju så roligt detta, att man inte kan låta bli.

Jag ska ju måla om i sovrummet men tänkte att jag skulle ge kroppen en chans innan jag ger mig på det projektet. Det är inget stort sovrum, men det är ju ändå jobb. Egentligen är det förarbetet som är jobbigt, sedan kommer målningen som en belöning.

[luneri]
2011-12-06 10:53
#5

Det låter som en hel del jobb framför dig. Men samtidigt är det roligt att få fixa till sitt boende:)

Jag ska själv flytta på mig nästa år hade jag tänkt så fort det ordnar sig med jobb. Att det ska vara så svårt att få ett fast jobb!

Upp till toppen
Annons: