Annons:
Etikettförsäljning-av-konst
Läst 1345 ggr
oh-la
2016-11-01 12:24

Hjälp med pris på barnbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag är hemma mammaledig med min lilla 6v dotter och har hamnat i ett riktigt stim. Har målat lite tavlor till henne och fick världens inspiration och nu har jag mängder med liknande motiv, plus färdiga alster som jag själv inte har plats för. Ett par tänkte jag ge bort till vänner, men jag har några kvar som jag nu funderar på att försöka sälja. Motiven är ju verkligen för barn, och det känns så tråkigt att dom bara ska hamna i en låda eller slängas om någon kanske skulle vilka köpa. Motiven är målade med akvarell och är i A4-format. Tror ni jag skulle kunna få 200 kr per motiv? Eller är det för optimistiskt? Vill ju verkligen att dom ska få hamna hos ett barn, inte glömmas bort i mina gömmor.

Annons:
Sindri
2016-11-01 12:31
#1

Men så fina! Göra sagobok?

oh-la
2016-11-01 12:41
#2

#1, jag är lite inne på det, och klurar på en liten historia. Det är för mig kära motiv och min lilla musfamilj har blivit både julkort, specialbeställa motiv och årstidstavlor (som kanske syns :)) problemet är att jag alltid innan gjort så det går åt, doppresenter, välkommen till världen-presenter eller julkort till nära och kära. Nu har jag lite för många. Även om alla som fått sagt att dom kan säljas är man ju alltid självkritisk… Men en barnbok har jag i tanken, om lilla musfamiljen :)

Upp till toppen
Annons: