Annons:
Etikettakrylmåleri
Läst 3630 ggr
Panki
2015-08-10 23:51

Målning akryl

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för att jag får vara med i gruppen! Skulle behöva få kritik på denna som jag nu målat. Jag gör om och gör om hela tiden. Tänkte få lite hjälp om vad som blir tokigt ex. Händer har jag svårt för och även armar, skuggor.m.m.

Annons:
linnease
2015-08-28 18:48
#1

Superhäftig! Magisk på nåt sätt. Hm jag bara råkade zappa förbi här.. men jag tänker att allt beror väl bara på hur du vill att den ska se ut :) 

Blir nyfiken på det gula skenet runt den röda personens händer, ser spännande ut!

Panki
2015-08-30 09:03
#2

Tack snälla. Tycker själv att jag inte fått skuggor så bra ex. På halsen av kvinnan. Jag tänkte inte så mycket när jag gjorde denna, gjorde en bakgrund och såg figurer i bakgrundens färg så då blev det detta. Funderar också på om man bör markera det bruna träet mera på kanterna?

linnease
2015-08-31 00:12
#3

Jag tycker fortfarande allt beror helt på hur du gillar det.  Hm skuggan på halsen tänkte jag inte alls på.. Träet kanske kunde ha lite mer liv i sig på nåt vis.. se mer "träigt" ut? 😃 Hur man nu gör det.. Eller ja kanske markera kanterna lite mer bara.

Att ställa undan den ett par dagar så man liksom glömmer bort den brukar vara ett bra knep.. Sen ser man med nya ögon när man kommer tillbaka!

Panki
2015-08-31 06:48
#4

Tack snälla linnease. Det var det som jag tänkte , markera mera på kanterna. Ska ställa undan och ta upp igen om ett tag. Då man målar på sån här billig " pannå" köpt på vanlig butik, hur ramar man dessa , går det överhuvudtaget att rama. Är det bättre att köpa andra typer av pannå? Ex. Vanlig duk?

Panki
2016-01-06 11:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Påbörjat dessa ,tar gärna emot kritik

Upp till toppen
Annons: