Annons:
Etikettförsäljning-av-konst
Läst 2245 ggr
Beadavidsson99
8/6/15, 4:08 PM

Rembrandt torrpastell m.m.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla kreativa! I nuläget håller jag på och packar inför flytt, och när jag rensade mitt skrivbord så  hittade jag lite olika färger som jag inte har använt på ett bra tag. Då jag först inte visst vad jag skulle göra av dom så kom jag snart på att det kanske är någon här som kan ge färgerna ett bättre hem där de kommer användas?

Vad jag har är en Rembrandt stor förpackning med 45 torrpasteller, den har några år på nacken så det saknas 2 färger och några är sönder, annars är de resterande färgerna i väldigt bra skick. Locket på kartongen har lossnat i några kanter och är därför tejpade.  På grund av att det ändå är Rembrandt så skulle jag vilja ha 200:- +frakt för dom.

Nästa grej är en förpackning med 12 oljefärger, några av dom är använda, några är inte det. De verkar funka som de ska, anledningen till att jag säljer dom är för att jag och oljefärg inte kommer överens. 20:- +frakt

Sist men inte minst så har jag en förpackning med oljepasteller och en med oljekritor. Båda är oanvända och säljs för att jag inte kommer använda dom. 20:- +frakt för båda.

All betalning sker via swish, vid frågor så är det bara att höra av sig! (:

Annons:
Upp till toppen
Annons: