Annons:
Etikettpågående-arbeten
Läst 2615 ggr
CatharinaEngberg
12/26/11, 11:32 PM

Vad kul!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker detta är så kul. Jag lägger in målningar som jag ska arbeta vidare med på min blogg. Sedan tar jag nya bilder efterhand som jag jobbar vidare med bilden. Så himla roligt att själv kunna se hur målningen utvecklas efter hand!

Annons:
CatharinaEngberg
12/26/11, 11:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu har jag börjat göra kontrasten större runt de vita blommorna.

DesK
12/27/11, 9:13 AM
#2

Mycket fina målningar och jätteroligt att du visar här hur de växer fram Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[GunillaR]
12/27/11, 1:33 PM
#3

Jättekul att se hur en målning växer fram! Glad

LenaE
12/27/11, 8:33 PM
#4

var in på din blogg super fina tavlor du gjort precis i min smakGlad

[luneri]
12/27/11, 9:43 PM
#5

Intressant att se :)

CatharinaEngberg
12/29/11, 9:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tack. Jag tycker själv att det är jätteroligt att se olika steg i någon annans målning.

Jag har gjort lite till igen. Jag går och funderar och tittar på målningen. Ska jag fortsätta, ska jag inte. I alla fall ska jag jobba lite mer på underlaget till plåtkrukan längst ner i bilden. Det är alldeles för svagt nu som det är.

Annons:
CatharinaEngberg
12/29/11, 9:55 PM
#7

Jag har gjort konturen kring den nedre vita blomman tydligare. Tycker själv det blev bättre så.

CatharinaEngberg
12/29/11, 9:58 PM
#8

Det syns inte så tydligt här. Men inne på min blogg så är bilden större. Där syns tydligare.

[luneri]
12/30/11, 11:31 AM
#9

Det blev bra att du framhävde de vita blommorna. Jag tycker också det är väldigt fint att du har lagt ganska mycket rosa och lila runt blommorna på höger sida.

CatharinaEngberg
1/1/12, 2:58 AM
#10

Tack. Jag blev faktiskt nöjd med det också. Det lila runt blommorna på högersidan.

Upp till toppen
Annons: