Annons:
Etikettinfo-om-sajten-och-ifokus
Läst 1865 ggr
DesK
9/26/11, 12:00 PM

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
10/1/11, 10:50 AM
#1

En annan lite äldre ny funktion är att alla kan skapa kluringar Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[GunillaR]
10/1/11, 3:23 PM
#2

Det var ju trevligt! Då är det bara att sätta igång med "klureriet" för glatta livet Tungan ute

DesK
10/4/11, 9:02 AM
#3

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[GunillaR]
10/4/11, 11:47 AM
#4

Fick ju kolla om den fungerade Glad

DesK
10/21/11, 10:47 AM
#5

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
10/28/11, 2:00 PM
#6

Nu har guldshoppen öppnat du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka å Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
[GunillaR]
10/28/11, 2:34 PM
#7

Får man fråga hur kan kommer till skattkistan? *kliar mig i huvudet*

DesK
10/28/11, 2:38 PM
#8

Skattkistan hittar du på din personliga sida, där ser du också hur många Guldmynt du har samlat Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[GunillaR]
10/28/11, 2:53 PM
#9

Tackar för info Tungan ute

[luneri]
10/29/11, 9:16 PM
#10

Hmm, jag hittar inte skattkistan

[GunillaR]
10/29/11, 11:08 PM
#11

På din hemsida!

SannaHolmgren
10/30/11, 6:49 AM
#12

Är det något för plusmedlemmar? Jag kan inte heller hitta den, har letat på alla "mina sidor" nu.

DesK
10/30/11, 8:04 AM
#13

Alla kan samla Guldmynt och de hamnar på den egna profilsidan - klicka på "Mina inställningar" uppe till höger, då kommer du till din profilsida och där är  skattkisktan till höger om presentationstexten.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
11/6/11, 11:42 AM
#14

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: