Annons:
Etikettakrylmåleri
Läst 2853 ggr
grusis71
2011-09-02 16:18

Ny på sidan. :)

Hej allihopa, ny på den här sidan så det skall bli kul att få ta del av alla andras erfarenheter, rips och råd. :) Efter att tittat runt ite så känns det väldigt bra och att alla verkar så duktiga och intresserade att dela med sig av sina verk, vilket jag finner mycket inspirerande.

jag målar i acryl och har gjort det i lite över ett år nu, blev introducerad till måleri och penslarnas värd förra sommaren så jag är minst sagt en glad amatör som vill lära mig mer. Har inte gått någon kurs i måleri utan har testat mig fram. Vilket mina nu mer allt tjockare panåer vittnar om. :)

Har lagt upp bilder på några av mina verk så det vore kul att få lite kommentarer. Tips och råd är alltid väkomna.

Annons:
DesK
2011-09-02 17:57
#1

Hej och välkommen hit! Glad

Var har du lagt upp några av dina verk?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

grusis71
2011-09-02 23:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dom ligger i mitt fotoalbum :)

[GunillaR]
2011-09-03 00:54
#3

Varmt välkommen Glad

Du får gärna lägga in dina verk här på sajten. Vi älskar bilder på allt folk gör.

Förresten, har du fått kläm på detta med akrylmålning så att du vet lite teknik, vilka märken som är bäst etc?

grusis71
2011-09-03 01:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Skall se om jag lyckas flytta några så att de är synliga här i kommentarsfältet. :) annars ligger några foton i albumet.

Jag blev introducerad till måleriet av mitt ex som visade mig lite oika tekniker men annars har jag använt "trial and error" metoden. Alltid kul att kunna utforska och försöka hitta nya infallsvinklar.

När det gäller färg så brukar jag använda mig av ett märke som heter Louvre (tror att det skall vara en acdent där någonstans).

grusis71
2011-09-03 01:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En till av mina verk. :)

grusis71
2011-09-03 01:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ytterligare en.

Annons:
[GunillaR]
2011-09-03 11:04
#7

Snygga alster du gör Glad

Tack för att du ville visa dem!

(Jag lägger över tråden till Akrylmåleri.)

Upp till toppen
Annons: